0 1 6.06.2006Constans PR dla Renaultpublic relations TweetAgencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę public relations Renault Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.06.2006SPROSTOWANIE mundialowa promocja CrunchipsW związku z informacją o nowej, mundialowej wersji spotu dla marki Crunchips (Lorenz Bahlsen Snack-World) chcielibyśmy poinformować, iż kampania o której mowa nie obejmuje kin. Spoty można zobaczyć w ogólnopolskiej telewizji oraz na stronie internetowej www.crunchips.pl.
0 1 0 0 0 6.06.2006Tablet Cintiq 21UX uhonorowany nagrodą red dot designInteraktywny tablet Cintiq 21UX firmy Wacom został uhonorowany prestiżową nagrodą „red dot design” za wzornictwo w kategorii produktowej. Nagroda, przyznana przez Centrum Wzornictwa Nadrenii-Westfalii jest uznanym na świecie, przyznawanym corocznie wyróżnieniem za wyjątkową jakość wzornictwa oraz innowacyjne rozwiązania. Niezależne jury bierze pod uwagę stopień innowacyjności, funkcjonalność, formę i cechy ergonomiczne urządzeń oraz zawarte w nich elementy symboliczne i emocjonalne, a także jakość.
0 1 0 0 0 6.06.2006Polityka pierwsza wśród tygodników opinii a Niedziela wśród tygodników katolickichWśród tygodników zajmujących się sprawami społeczno-politycznymi i gospodarczymi (tak zwanymi tygodnikami opinii) najwięcej czytelników ma tygodnik Polityka – czyta go 5,9% Polaków. Kolejne miejsca w rankingu czytelnictwa zajmują: Angora (5,4%), Wprost (5,3%) i Newsweek Polska (4,8%). Te cztery tytuły, to czołówka tygodników opinii w Polsce. Nieco od niej odstają: Przekrój (2,0%) i Nie (1,6%) oraz: Fakty i Mity (1,1%), Ozon (0,9%) i Przegląd (0,6%).
0 1 0 0 0 6.06.2006Wacom wybrał Feedback/Hill and KnowltonWACOM Europe GmbH, światowy lider w produkcji tabletów i interaktywnych wyświetlaczy LCD, wybrał agencję Feedback/Hill and Knowlton jako dostawcę usług public relations w Polsce.