0 1 0 0 1 12.06.2006Psie sprawy Warszawy„Psie sprawy Warszawy”- pod takim hasłem 13 czerwca rusza adresowana do wszystkich właścicieli psów kampania Urzędu Miasta st. Warszawy. Jej celem jest zwrócenie uwagi mieszkańców na narastający problem zanieczyszczania psimi odchodami miejskich ulic i trawników oraz nakłonienie posiadaczy czworonogów do sprzątania po swoich pupilach.
0 1 0 0 0 12.06.2006Zmiana wizerunku agencji OpcomRosnący portfel kluczowych klientów oraz jasne określenie strategii rozwoju agencji interaktywnej Opcom podyktowały decyzję o zmianie jej wizerunku.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Gazeta Wyborcza” Marką Wysokiej ReputacjiW rankingu reputacji marek Premium Brand 2006 „Gazeta Wyborcza” zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji.
0 1 0 0 0 12.06.2006Trzy,14 dla STOEN S.A.Agencja trzy,14 zorganizowała Piłkarski Piknik Rodzinny dla partnerów biznesowych firmy STOEN S.A.
0 1 0 0 0 12.06.2006Podstawa PielęgnacjiNowa kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Garnier wspiera gamę Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i krem nawilżający. Hasło kampanii to „Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!”.
0 1 0 0 0 12.06.2006Option One wspiera wdrożenie standardów merchandisingowych TchiboFirma Tchibo Warszawa zdecydowała się powierzyć agencji Option One - Sales & Marketing Services akcję wsparcia procesu wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych.
0 1 0 0 0 12.06.2006RMF MAXXX i FUJIFILM Surf SpotRMF MAXXX objęło patronat nad FUJIFILM Surf Spot. Największa polska impreza windsurfingowa potrwa od 15 czerwca do 27 sierpnia w Jastarni.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Run 4 Fun & New Shoes”Agencja marketing services BTL Point Group realizuje cykl eventów marki adidas pod hasłem „Run 4 Fun & New Shoes”. Imprezy mają na celu promocję nowego modelu butów adidas a3 Gigaride w ciekawy, niestandardowy i oryginalny sposób, w miejscu przebywania grupy docelowej.
0 1 0 0 0 12.06.2006ARRS Effectica z całkiem nowej stronyRusza nowa strona internetowa wrocławskiej Agencji Reklamowej ARRS Effectica. Nowy serwis ma pełnić funkcję platformy informacyjnej służącej porozumiewaniu się z potencjalnymi i obecnymi klientami, jak również ma stać się źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rynkiem reklamy w Polce.
0 1 0 0 0 12.06.2006Ruszyła druga edycja Volvo Masters Amateur10 czerwca br. na polu golfowym Kraków Valley Golf&Country Club w Paczółtowicach odbył się turniej golfowy Volvo Masters Amateur. Jest to druga runda polskiej edycji jednego z najbardziej prestiżowych amatorskich turniejów golfowych na świecie. W krakowskim turnieju wyłonieni zostali najlepsi golfiści i golfistki, którzy będą rywalizować o tytuł najlepszego we wrześniu podczas finału w Warszawie. Zwycięzcy polskiej edycji Volvo Masters Amateur będą reprezentować nasz kraj podczas światowego finału w Hiszpanii. Partnerzy cyklu turniejów to Polski Związek Golfa oraz Citibank Handlowy, oferujący prestiżowe usługi bankowe CitiGold Wealth Management. Patronat mediowy nad turniejem objęli: Forbes, Gala, Golf & Life, Rzeczpospolita, oraz TOK FM.