0 1 12.06.2006Trzy,14 dla STOEN S.A.firmyAgencja trzy,14 zorganizowała Piłkarski Piknik Rodzinny dla partnerów biznesowych firmy STOEN S.A.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad56080 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja ZarejestrujDoceniasz naszą pracę?Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści. Skomentuj 0
0 1 0 12.06.2006Podstawa PielęgnacjiNowa kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Garnier wspiera gamę Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i krem nawilżający. Hasło kampanii to „Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!”.
0 1 0 12.06.2006Option One wspiera wdrożenie standardów merchandisingowych TchiboFirma Tchibo Warszawa zdecydowała się powierzyć agencji Option One - Sales & Marketing Services akcję wsparcia procesu wdrażania standardów merchandisingowych w tradycyjnych sklepach detalicznych.
0 1 0 12.06.2006RMF MAXXX i FUJIFILM Surf SpotRMF MAXXX objęło patronat nad FUJIFILM Surf Spot. Największa polska impreza windsurfingowa potrwa od 15 czerwca do 27 sierpnia w Jastarni.
0 1 0 12.06.2006„Run 4 Fun & New Shoes”Agencja marketing services BTL Point Group realizuje cykl eventów marki adidas pod hasłem „Run 4 Fun & New Shoes”. Imprezy mają na celu promocję nowego modelu butów adidas a3 Gigaride w ciekawy, niestandardowy i oryginalny sposób, w miejscu przebywania grupy docelowej.