0 1 0 0 0 13.06.2006Przystanek woda „Mama i ja”Rozpoczyna się trzymiesięczna kampania wody „Mama i ja” w miastach Aglomeracji Śląskiej na autobusach (formaty: busboard i fullback), tramwajach (format: tramboard) i w wiatach przystankowych.
0 1 0 0 0 13.06.2006Senior.pl – Seniorzy na startSenior.pl to pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach. Serwis powstał jako odpowiedź na potrzeby internautów w wieku 50 i więcej lat.
0 1 0 0 0 13.06.2006Wielki Finał IV edycji konkursu Obsesja Papieru8 czerwca w warszawskim klubie Jazz Hotl odbyła się uroczysta gala, podczas której ogłoszono wyniki IV edycji konkursu kreatywnego organizowanego przez firmę Cezex.
0 1 0 0 0 13.06.2006Srebrny kolorem LITETego lata będziemy ze wszystkich stron otoczeni kolorem srebrnym. Jest on zarezerwowany dla marek typu „lite” na całym świecie.
0 1 0 0 0 13.06.2006UNIVERSUM dołącza do IAALider rynku wielkiego formatu w Polsce, Universum Promotion Group, dołączył do grona Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA).
0 1 0 0 0 13.06.2006Magazyn VISUAL COMMUNICATION na warszawskich autobusachOd połowy maja do połowy czerwca na warszawskich autobusach trwa kampania wizerunkowa magazynu VISUAL COMMUNICATION. Na powierzchniach typu fulback prezentowany jest layout nawiązujący do okładki pierwszego numeru. Na szybie naklejono folię one-way-vision, natomiast na burcie pojazdu znajduje się folia Afery 3001.
0 1 0 0 0 13.06.2006PO PROSTU PR dla CAPAROLCAPAROL powierzył agencji PO PROSTU PR obsługę medialną wydarzenia, jakim będzie otwarcie pierwszej w Polsce fabryki Grupy CAPAROL. Oficjalne uruchomienie zakładu nastąpi 23. czerwca 2006.
0 1 0 0 0 13.06.2006Spektakularna premiera najnowszej kolekcji ABSOLUT LABEL8 czerwca 2006 r. w Warszawie miało miejsce wyjątkowe przyjęcie, podczas którego przedstawiono najnowszą kolekcję ABSOLUT LABEL 1879 Collection. W intymnej atmosferze letniego wieczoru odkryto to, co zwykle pozostaje w ukryciu - bieliznę. Licznie przybyłych gości zaskoczyła pięknie przygotowana prezentacja, która okazała się artystycznym spektaklem łamiącym przyjęte kanony pokazów mody.
0 1 0 0 0 13.06.2006Kto korzysta z usług tanich linii lotniczych?Rosnąca konkurencja w branży przewozów lotniczych sprawia, że polski konsument może wybierać w ofertach, a latanie przestaje być luksusem dla nielicznych – czy na pewno? Raport Acxiom Polska o tym, kim są klienci tanich przewoźników lotniczych.
0 1 0 0 0 13.06.2006Bez rewolucji?!Komitet Badań Radiowych podjął decyzję o kontynuacji badań dotychczasową metodologią. Na spotkaniu w Krakowie, w siedzibie RMF FM postanowiono także o rozpoczęciu procedury testowania urządzeń przedstawionych w ofertach instytutów badawczych, startujących w przetargu na realizację badań pasywnych (GfK Polonia, TNS OBOP i Millward Brown SMG/KRC). Jeszcze latem tego roku poznamy wyniki pilotażu dotyczącego realizacji wywiadów radiowych przez telefony komórkowe mogących być uzupełnieniem dotychczasowego badania CATI.