0 1 0 10.10.2006Sensors autorem projektu Volvo DesignZajęcia z dziennikarzami, pierwsza w Polsce prezentacja samochodu koncepcyjnego Volvo oraz wystawa skandynawskiego designu, to zaledwie kilka elementów programu Volvo Design, którego autorem jest agencja public relations Sensors. Celem projektu budowanie wizerunku Volvo jako firmy myślącej o nowoczesnych użytkownikach, a także przybliżenie znaczenia i zakresu współczesnego designu.
0 1 0 10.10.2006Interaktywna wyprawa szlakiem odświeżonego HarnasiaRuszył nowy serwis www marki Harnaś. Jest on integralnym elementem szeroko zakrojonej kampanii komunikującej zmiany w wizerunku tej dynamicznie rozwijającej się marki z portfela Carlsberg Polska. Serwis przygotowany został przez agencję interaktywną byss.
0 1 0 10.10.2006Engine partnerem konkursu Złote OrłyPocząwszy od tegorocznej, dziewiątej już edycji konkursu Złote Orły, zyskał on nowego partnera, którym jest agencja interaktywna Engine.
0 1 0 10.10.2006Biskup w reklamie?M. Kuźmiński, Signum temporis, "Tygodnik Powszechny", nr 42, 15.10.2006 Pewne obszary działalności, szczególnie zaś związane z nimi osoby, wydawały się do tej pory niedostępne rynkowi reklam. Dla wierzących w - nomen omen - tego rodzaju świętości dużym szokiem musiało być pojawienie się w bloku reklamowym biskupa Tadeusza Pieronka polecającego dodatki Gazety Wyborczej.
0 1 0 10.10.2006Wielka promocja WarzywnejOd października rusza wielka, ogólnopolska promocja Warzywnej marki Appetita. Po raz pierwszy konsument otrzyma dodatkowo aż 50% przyprawy uniwersalnej gratis. To jedyna tego typu promocja w branży przyprawowej na rynku.
0 1 0 10.10.2006„Zysk w taksówkach”Kolejną, tej jesieni odsłoną kampanii FORTIS Bank jest promocja oferty „Fortis Duo Profit”. Tym razem materiały klienta zostały umieszczone w specjalnych nośnikach AD’car zlokalizowanych w taksówkach w ośmiu głównych miastach polski.
0 1 0 10.10.2006Just Health Club dla Curtis HealthcareJust Health Club przygotował kampanię wprowadzającą na rynek Ekovit Pro System firmy Curtis Healthcare. Pierwszy etap akcji prowadzonej pod hasłem “Zadbaj o zdrowie, profilaktycznie" rozpoczyna się na Śląsku, w październiku, który jest miesiącem profilaktyki nowotworowej.
0 1 0 10.10.2006Agencja Image Line Communications w WarszawiePo trzech latach działalności w Krakowie, w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, agencja public relations Image Line Communications otwiera w październiku biuro w stolicy. Swoją ofertę typu full serwis kieruje do wszystkich firm i instytucji, ze szczególnym nastawieniem na branżę usług zdrowotnych.
0 1 0 10.10.2006RMF FM bierze wszystkichRadio RMF FM niezmiennie utrzymuje pozycję lidera wśród wszystkich rozgłośni radiowych w Polsce. Udział tej stacji w rynku słuchalności wynosi aktualnie 21% i jest o ponad 2% wyższy niż w przypadku kolejnej stacji radiowej.
0 1 0 9.10.2006Debata „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”Jakie jest znaczenie marki we współczesnym świecie? Jakie są najnowsze trendy w zarządzaniu marką? W jakim stopniu silna marka wpływa na zwiększenie zwrotu z inwestycji? Odpowiedzi na te pytania dostarczyła agencja brandingowa Metamorphosis Brand Communications podczas debaty biznesowej „Tajemnica BRANDINGU czyli jak zarabiać na własnej marce”, zorganizowanej we współpracy z Dolnośląską Izbą Gospodarczą.