Podstawa Pielęgnacji - Marketing przy Kawie
Podstawa Pielęgnacji
  • 0
  • 1
12.06.2006

Podstawa Pielęgnacji

Nowa kampania przygotowana przez agencję reklamową Publicis dla Garnier wspiera gamę Podstawa Pielęgnacji do codziennej pielęgnacji twarzy: mleczko, tonik i krem nawilżający. Hasło kampanii to „Trzy kroki do pięknej skóry. Naturalnie!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 czerwca 2006