Espresso

12 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2006

Partnerska umowa AMS i Universum

Dwie firmy z branży reklamy zewnętrznej – AMS SA i Universum Promotion Group – podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży wielkoformatowych powierzchni reklamowych. Na mocy tego porozumienia, od 1 września 2006 r., obie firmy - poza własnymi dużymi powierzchniami reklamowymi na ścianach budynków - będą oferowały również lokalizacje należące do partnera. Ceny wynajmu tych powierzchni w obu firmach będą zbliżone do obecnych cen rynkowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2006

Globalny PR poznańskiej firmy

Firma Q-Workshop zajmuje się produkcją oraz sprzedażą przez internet kostek do gier RPG. Obecnie firma Q-Workshop, założona trzy lata temu przez 20-letniego Patryka Strzelewicza, jest w pierwszej trójce firm światowych produkujących kości do gry oraz jedyną w swojej kategorii jeśli chodzi o kości zdobione. Właśnie stworzenie własnej kategorii produktu, kości zdobionych elementami fantasy, jest największą przewagą małej poznańskiej firmy nad światowymi koncernami. Q-Workshop.com jest mały, ale tylko jeśli chodzi o liczbę pracowników, jeśli chodzi o ilość sprzedawanych produktów, to przekroczyła ona w zeszłym roku 90.000 szt., z czego 80% sprzedawane jest zagranicą. Kości poznańskiej firmy zamówił między innymi prowadzący program „The Diceman” na kanale DISCOVERY. Kości z poznańskiej firmy stanowią 12% z 17250 kości w kolekcji Kevina Cook’a, największej kolekcji kości na świecie.

Poprzednie Następne