0 1 0 0 0 12.06.2006Kampania „Bezpieczna kieszeń”W maju rozpoczęła się kampania społeczna ”Bezpieczna Kieszeń” służąca prewencji kradzieży kieszonkowych i dóbr osobistych. Jej celem jest uświadomienie wszystkim, że w dużym stopniu od naszego zachowania i przezorności zależy bezpieczeństwo naszych rzeczy.
0 1 0 0 0 12.06.2006„Magazyn RBK”Direct Publishing wydało kolejny magazyn customer publishing dla firmy Reebok Poland. Pierwsze wydanie „Magazynu RBK” ukazało się w kwietniu w nakładzie 75.000 egzemplarzy. Jest to pierwszy z zapowiedzianych przez Direct Publishing magazynów wydany tej wiosny.
0 1 0 0 0 12.06.2006Primoloko dla BoynqAgencji Primoloko – dynamicznie rozwijającej się agencji public relations, powierzono kształtowanie wizerunku nowej marki na polskim rynku - marki Boynq. Boynq to komputerowe urządzenia peryferyjne, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma JettStudio.
0 1 0 0 0 12.06.2006Pięciu internetowych milionerów, Kurnik.pl królem gierCo trzeci Polak żegluje po internetowej sieci. Estymator zbadał jakie miejsca odwiedza najczęściej.
0 1 0 0 0 12.06.2006Współpraca Samsung Electronics Polska – BMW PolskaSamsung Electronics Polska wprowadził na rynek ekskluzywny telefon P300 ze skórzanym etui. Przy promocji telefonu P300 firma Samsung nawiązała współpracę z BMW Polska.
0 1 0 0 0 12.06.2006Partnerska umowa AMS i UniversumDwie firmy z branży reklamy zewnętrznej – AMS SA i Universum Promotion Group – podpisały umowę o współpracy przy sprzedaży wielkoformatowych powierzchni reklamowych. Na mocy tego porozumienia, od 1 września 2006 r., obie firmy - poza własnymi dużymi powierzchniami reklamowymi na ścianach budynków - będą oferowały również lokalizacje należące do partnera. Ceny wynajmu tych powierzchni w obu firmach będą zbliżone do obecnych cen rynkowych.
0 1 0 0 0 12.06.2006Janmedia zwiększy użyteczność stron PKT.plAgencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych - lidera internetowych serwisów yellowpages w Polsce.
0 1 0 0 0 12.06.2006Polskie firmy zawojują rosyjski rynekAgencja badawcza Inquiry nawiązała współpracę z rosyjską firmą Workline Research COMCON-SPb, posiadającą oddziały w St. Petersburgu i w Moskwie.
0 1 0 0 0 12.06.2006Polsat w telefonach EryPolska Telefonia Cyfrowa we współpracy z Telewizją Polsat udostępniła wszystkim abonentom sieci Era oraz użytkownikom Tak Tak, którzy dysponują telefonami z usługą wideo, serwisy publicystyczno-informacyjne i rozrywkowe związane z programami Polsatu.
0 1 0 0 0 12.06.2006Globalny PR poznańskiej firmyFirma Q-Workshop zajmuje się produkcją oraz sprzedażą przez internet kostek do gier RPG. Obecnie firma Q-Workshop, założona trzy lata temu przez 20-letniego Patryka Strzelewicza, jest w pierwszej trójce firm światowych produkujących kości do gry oraz jedyną w swojej kategorii jeśli chodzi o kości zdobione. Właśnie stworzenie własnej kategorii produktu, kości zdobionych elementami fantasy, jest największą przewagą małej poznańskiej firmy nad światowymi koncernami. Q-Workshop.com jest mały, ale tylko jeśli chodzi o liczbę pracowników, jeśli chodzi o ilość sprzedawanych produktów, to przekroczyła ona w zeszłym roku 90.000 szt., z czego 80% sprzedawane jest zagranicą. Kości poznańskiej firmy zamówił między innymi prowadzący program „The Diceman” na kanale DISCOVERY. Kości z poznańskiej firmy stanowią 12% z 17250 kości w kolekcji Kevina Cook’a, największej kolekcji kości na świecie.