0 1 0 0 0 20.06.2006Team kreatywny TBWAWarszawa zdobył Złotego Lwa w konkursie Young Creatives 2006W konkursie Young Creatives na 53 Międzynarodowym Festiwalu Reklamowym Cannes Lions 2006, Kasia Nowacka (art director) i Tomek Zielinski (copywriter) z TBWAWARSZAWA zdobyli Złotego Lwa. Są najlepszym młodym teamem kreatywnym na świecie.
0 1 0 0 0 20.06.2006K2 i intensywny Peugeot 207Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy hitowego już modelu 206. Kampania potrwa do 30 czerwca.
0 1 0 0 0 20.06.2006Dobra Nowina na Cannes Lions 2006Kampania reklamowa McCann Erickson dla Amnesty International została zakwalifikowana do finału prestiżowego konkursu Cannes Lions 2006 w kategorii „Outdoor”.
0 1 0 0 0 20.06.2006Rozkręcony WrocławJuż 30 czerwca odbędzie się jedyna w swoim rodzaju impreza poświęcona wizerunkowi Wrocławia.
0 1 0 0 0 20.06.2006Bosman sponsorem Dni Morza 2006Tegoroczne DNI MORZA, jedna z największych imprez plenerowych w Polsce, po raz dziewiąty z rzędu sponsorowana przez Bosman Browar Szczecin - sponsora głównego imprezy systematycznie już od 1998, uznane zostały za najlepsze w ich dotychczasowej historii.
0 1 0 0 0 20.06.2006Koncertowe Lato 2006W najbliższy weekend (24 i 25 czerwca) rusza druga edycja Koncertowego Lata. Przez 10 wakacyjnych weekendów odbędzie się 40 koncertów gwiazd muzyki w 20 największych polskich kurortach. Organizatorami trasy są: tygodnik NAJ i Radio RMF FM przy współpracy z telewizją Polsat. Wielki start akcji w ten weekend w Zakopanem i Krośnie.
0 1 0 0 0 20.06.2006Nikon sponsorem najnowszej wystawy Tomka SikoryNikon Polska został sponsorem wyjątkowej wystawy Tomka Sikory, odkrywającej nowe możliwości wykorzystania zaawansowanego cyfrowego sprzętu fotograficznego.
0 0 0 0 0 20.06.2006„Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!”Trwają Mistrzostwa Świata w piłce nożnej Niemcy 2006. Tyskie utworzyło specjalną stronę, na której internauci z całej Polski mogą znaleźć informacje o zwyczajach kibicowania na całym świecie, wygrać nagrody w konkursie internetowym, ściągnąć dzwonek kibica, strzelić gola, obejrzeć film reklamowy „Wywieśmy flagi! Pomóżmy naszym!”, ale przede wszystkim mogą wziąć udział w ogólnopolskim konkursie „Pokaż jak Ty kibicujesz naszej drużynie” i wygrać nagrody, takie jak np. koszulki naszej reprezentacji.
0 1 0 0 0 20.06.2006Złoty Laur Klienta 2006 dla MasterlinkFirma Masterlink Express zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii usługi kurierskie, w konkursie zorganizowanym przez Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego, informacyjnego dodatku ukazującego się na łamach Gazety Prawnej.
0 1 0 0 0 20.06.2006Wspólny dział Public Relations FunHouse i Good SummerFunHouse sp. z o.o. - Impresariat Sobowtórów oraz Agencja Artystyczna Good Summer utworzyły nowy, wspólny dział Public Relations.