0 1 0 0 0 21.06.2006Gazeta Prawna najchętniej czytana przez menedżerówWyniki najnowszych badań PRO wskazują, że Gazeta Prawna jest najczęściej czytanym przez menedżerów dziennikiem gospodarczym.*
0 1 0 0 0 21.06.2006Freszlab – nowa agencja marketingu skierowanego do dzieci i młodzieżyRozpoczęła działalność agencja Freszlab, zajmująca się wyłącznie komunikacją kierowaną do dzieci i młodzieży (10–24 lata). Zakres jej usług to reklama i badania. Firma stara się również angażować młodzież w swoje prace.
0 1 0 0 0 21.06.2006News Outdoor Poland partnerem wystawy fotografiiW galerii Yours rozpoczyna się wystawa fotografii pt. „Dziennik podróżny” autorstwa Andrzeja Jerzego Lecha, cenionego w kraju i za granicą artysty mieszkającego w New Jersey.
0 1 0 0 0 21.06.2006STATKI – wyrusz z przyjaciółmi na morską wyprawę po bezkresnych morzachRuszyła druga część projektu Żywe Idee. Tym razem dla wszystkich internautów marka Żywiec przygotowała ekscytujący konkurs STATKI, w którym można wygrać niezwykłą podróż do egzotycznego kraju. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę www.zywiec.com.pl i rozpocząć wirtualny rejs.
0 1 0 0 0 21.06.2006Wybierz fundusz w … pociąguCommercial Union realizuje ogólnopolską kampanię indoorową w pociągach podmiejskich.
0 1 0 0 0 21.06.2006Letnie imprezy z CYFRĄ+CYFRA+ sponsoruje tegoroczną akcję „Lato z radiem”. Wydarzenie obejmie cykl 18 weekendowych imprez plenerowych między 24 czerwca a 20 sierpnia na terenie całej Polski, połączonych z koncertami, konkursami, pokazami sztucznych ogni i wieloma innymi atrakcjami dla całej rodziny. CYFRA+ patronuje też 7. edycji Festiwalu Dobrego Humoru, który odbędzie się w dniach 29 czerwca - 1 lipca w Trójmieście.
0 1 0 0 0 21.06.2006Czas na lato – Lato na Czas!Sieć salonów ZIBI przygotowała specjalną promocję na lato. Każdy kto do 16 lipca dokona zakupu zegarka otrzyma letni upominek.
0 1 0 0 0 21.06.2006Ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym” PZU SA21 czerwca ruszyła druga edycja kampanii prewencyjnej „STOP wariatom drogowym”, której celem jest budowanie wśród kierowców świadomości, że na drodze każdy jest skłonny do nieodpowiedzialnych i niebezpiecznych zachowań oraz przekonanie ich do zmiany postaw. Tegoroczna kampania obejmie telewizję, radio, prasę, internet, reklamę zewnętrzną oraz eventy. Kampania jest elementem szeroko zakrojonych działań PZU na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
0 1 0 0 0 21.06.2006Pierwsza edycja katalogu adBOOK 2006adBOOK to rocznik, który ma być przede wszystkim narzędziem pracy osób zatrudnionych w agencjach reklamowych, domach produkcyjnych, redakcjach, działach marketingu firm. Ma również stwarzać szansę promocji osób związanych z modą, reklamą, fotografią, grafiką, designem.
0 1 0 0 2 21.06.2006Errorysta zagraża internautomRozpoczęła się druga edycja konkursu „Pierwszy Hacker Rzeczypospolitej”, organizowanego przez Wyższą Szkołę Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie.