Advertiva – wizerunek w rękach profesjonalistów
  • 0
  • 1
20.06.2006

Advertiva – wizerunek w rękach profesjonalistów

Poznańska agencja reklamowa Advertiva inwestuje w wizerunek. W czerwcu została podpisana umowa na bezterminową obsługę w zakresie public relations. Za działania wizerunkowe odpowiadać będzie agencja Creative PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2006

Stolica Polski w światowej czołówce

Mówi się, że uprzejmość odeszła do lamusa, tymczasem tak nie jest! Aby zmierzyć światowy poziom codziennej uprzejmości, miesięcznik Reader´s Digest wysłał reporterów na ulice większych miast w 35 krajach. Niczym przypadkowi przechodnie przeprowadzili oni trzy rodzaje testów: sprawdzali, czy wchodząca do jakiegoś budynku osoba przytrzyma im drzwi, czy sprzedawca podziękuje im za kupienie drobiazgu, czy ktoś pomoże im zebrać rozsypane dokumenty.