„TWO CULTURES ONE VISION” - ARRS Effectica dla LG.Philips LCD
  • 0
  • 1
20.06.2006

„TWO CULTURES ONE VISION” – ARRS Effectica dla LG.Philips LCD

Największa wrocławska agencja reklamowa ARRS Effectica poszerzyła portfolio marek z kategorii nowych technologii nawiązując współpracę z LG.Philips LCD – światowym liderem w produkcji i w dostawie paneli ciekłokrystalicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.06.2006

Stolica Polski w światowej czołówce

Mówi się, że uprzejmość odeszła do lamusa, tymczasem tak nie jest! Aby zmierzyć światowy poziom codziennej uprzejmości, miesięcznik Reader´s Digest wysłał reporterów na ulice większych miast w 35 krajach. Niczym przypadkowi przechodnie przeprowadzili oni trzy rodzaje testów: sprawdzali, czy wchodząca do jakiegoś budynku osoba przytrzyma im drzwi, czy sprzedawca podziękuje im za kupienie drobiazgu, czy ktoś pomoże im zebrać rozsypane dokumenty.