0 1 0 0 0 22.06.2006Salomon sponsorem Polskich Dni w Zell am See – KaprunSalomon, jeden z największych producentów sprzętu sportowego na świecie, będzie sponsorem kolejnej edycji Polskich Dni, która w tym roku odbędzie się między 8 a 15 lipca w Zell am See – Kaprun w Austrii.
0 1 0 0 0 22.06.2006Walne Zebranie PSPR w 4 miastach równocześnieW środę, 21 czerwca, podczas Walnego Zebrania Członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations odbywającego się jednocześnie w 4 miastach, uczestnicy zebrania udzielili absolutorium zarządowi za działalność w 2005 r. oraz wybrali prezesa i skarbnika PSPR.
0 1 0 0 0 22.06.2006Zwycięzcy Turnieju Coca-Cola Cup pojechali na mecz Polska – KostarykaZwycięzcy Coca-Cola Cup 2006 - Szkoła Podstawowa nr 37 z Białegostoku oraz Gimnazjum nr 3 z Lubina, wzięli udział w największym wydarzeniu piłkarskim na świecie – Finałach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Niemczech. Młodzi piłkarze dopingowali Polską Reprezentację w meczu z Kostaryką 20 czerwca br.
0 1 0 0 0 22.06.2006Serce Nomi dla dzieci z domów dzieckaOlbrzymim sukcesem zakończyła się „Loteria Pełna Serca”, pierwsza akcja pro-sprzedażowa wsparta działaniami PR, którą Agencja Reklamowa S4 zorganizowała w tym roku dla sieci Nomi.
0 1 0 0 0 22.06.2006Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing HouseGrand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt. "Farmaceuta XXI wieku".
0 1 0 0 0 22.06.2006„bycie tatą to działanie. każdego dnia”23 czerwca, w Dzień Ojca, pod takim hasłem rusza kolejna odsłona kampanii w ramach programu „Być Rodzicem” prowadzonego przez Fundację Komunikacji Społecznej. Celem kampanii jest nie tylko zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, ale także uświadomienie mężczyznom, jak wiele radości płynie z ojcostwa. Dlatego inicjatywa ta mówi o wspólnej zabawie i wspólnej aktywności, o wykonywanych razem czynnościach, nawet tych najprostszych, codziennych, „domowych”, bo one tak naprawdę budują głębokie relacje.
0 1 0 0 0 22.06.2006ENERGA promuje film dokumentalny o dostępności stron WWW"WWW" - dokument pokazujący, jak z Internetu korzystają osoby niewidome oraz jak w samodzielnym korzystaniu z Sieci można im pomóc, wyprodukował Koncern Energetyczny ENERGA SA wspólnie z agencją Janmedia Interactive.
0 1 0 0 0 22.06.2006BRAMA – pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji MobilnychW dniu 22 czerwca 2006 r. oficjalnie rozpoczyna działalność Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. Jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (operatora sieci Era i Heyah) i Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jest to pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie tego typu. Laboratorium stanowi modelowy przykład współpracy uczelni z przemysłem, zwłaszcza w obszarze telekomunikacji i informatyki. Realizuje projekty wraz z ośrodkami naukowo-badawczymi w Polsce i za granicą, w tym - projekty finansowane z europejskich Programów Ramowych, a także z funduszy celowych i strukturalnych.
0 1 0 0 0 22.06.2006IQ Marketing w konkursie Golden ArrowAgencja IQ Marketing (Poland) otrzymała nagrodę oraz wyróżnienie w konkursie marketingu bezpośredniego Golden Arrow organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications, wydawcę tygodnika Media i Marketing (Polska).
0 1 0 0 0 22.06.2006Tyskie znów nagrodzoneWczoraj w Warszawie, w Fabryce Trzciny odbyła się uroczysta gala I edycji konkursu Golden Arrow. Jury, w skład którego weszło 7 marketerów oraz 6 przedstawicieli agencji, przyznało 22 statuetki oraz nagrodę główną: Grand Prix. Dodatkowo 17 prac otrzymało wyróżnienia.