Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House
  • 0
  • 1
22.06.2006

Grand Prix Golden Arrow dla Euro RSCG Marketing House

Grand Prix konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow otrzymała agencja Euro RSCG Marketing House za pracę dla Polfy Kutno Ivax pt. „Farmaceuta XXI wieku”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

„bycie tatą to działanie. każdego dnia”

23 czerwca, w Dzień Ojca, pod takim hasłem rusza kolejna odsłona kampanii w ramach programu „Być Rodzicem” prowadzonego przez Fundację Komunikacji Społecznej. Celem kampanii jest nie tylko zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, ale także uświadomienie mężczyznom, jak wiele radości płynie z ojcostwa. Dlatego inicjatywa ta mówi o wspólnej zabawie i wspólnej aktywności, o wykonywanych razem czynnościach, nawet tych najprostszych, codziennych, „domowych”, bo one tak naprawdę budują głębokie relacje.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

BRAMA – pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych

W dniu 22 czerwca 2006 r. oficjalnie rozpoczyna działalność Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. Jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (operatora sieci Era i Heyah) i Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jest to pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie tego typu. Laboratorium stanowi modelowy przykład współpracy uczelni z przemysłem, zwłaszcza w obszarze telekomunikacji i informatyki. Realizuje projekty wraz z ośrodkami naukowo-badawczymi w Polsce i za granicą, w tym - projekty finansowane z europejskich Programów Ramowych, a także z funduszy celowych i strukturalnych.