0 1 0 0 0 19.06.2006K2 i Design by VolvoK2 Internet zostało partnerem programu Volvo Design (www.volvodesign.pl) organizowanego z okazji wprowadzenia do Polski nowego, koncepcyjnego modelu Volvo YCC. W ramach współpracy zespół K2 przygotował stronę internetową programu Volvo Design w technologii Flash.
0 1 0 0 0 19.06.2006Platforma Mediowa Point Group konsoliduje biuraPlatforma Mediowa Point Group – działająca na rynku usług marketingowo–wydawniczych przeprowadziła się 20 czerwca do nowego biura. Nowa siedziba PMPG znajduje się w prestiżowym i nowoczesnym kompleksie Jerozolimskie Business Park.
0 1 0 0 0 19.06.2006Edelman Polska wygrywa przetarg na obsługę Fujifilm Polska i wzmacnia Dział PR KorporacyjnegoAgencja Edelman Polska wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Fujifilm Polska.
0 1 0 0 0 19.06.2006Euro RSCG Warsaw z nową kampanią dla Łagodnej Pomarańczy TymbarkuAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię telewizyjną dla soków Tymbark. Reklamy mają na celu poinformowanie o nowym produkcie firmy Maspex Wadowice.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zapytaj o pożyczkę SMS-emOd lutego Provident Polska kontaktuje się ze swoimi klientami także za pomocą SMSów. To praktyczne narzędzie ułatwia komunikację z firmą. Administrowaniem usługą zajmuje się Webtel - Interactive Solutions.
0 1 0 0 0 19.06.2006Raporty Acxiom Polska na antenie Radia PiN 102 FMRadio PiN będzie wzbogacać swoje audycje o dane na temat polskich konsumentów gromadzone przez Acxiom Polska poprzez Ogólnopolski Kwestionariusz Produktów i Usług.
0 1 0 0 0 19.06.2006Janmedia dla ENERGA informuje i edukujeJak zmienić grupę taryfową, ile kosztuje prąd, jak "czytać fakturę" oraz gdzie szukać oszczędności - odpowiedzi na te i wiele innych pytań klienci ENERGI znajdą w serwisie www.energa.pl. Serwis przygotowała agencja Janmedia Interactive.
0 1 0 0 0 19.06.2006Just najwyżej oceniony przez menadżerów marketinguJust zajął pierwsze miejsce i najwyższą lokatę wśród 21 najlepiej ocenianych agencji reklamowych w Polsce. Badaniu poddano ekspertów zarządzających największymi markami w Polsce. Przedmiotem badań była satysfakcja ze współpracy z agencjami reklamowymi. Badanie to przeprowadzono na zlecenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych.
0 1 0 0 0 19.06.2006Berlitz – Nie przegap wakacji! Sprawdź nowe, niższe cenyMiędzynarodowa sieć szkół języków obcych Berlitz rozpoczyna kampanię reklamową letnich kursów pod hasłem ”Nie przegap wakacji!. Sprawdź nowe, niższe ceny”.
0 1 0 0 0 19.06.2006Zakończono XI Międzynarodową Giełdę Birofiliów16 i 17 czerwca br. na terenie żywieckiego Browaru odbyła się XI Międzynarodowa Giełda Birofiliów - jedna z największych tego typu imprez w Europie. W spotkaniu wzięło udział prawie 1,8 tys. kolekcjonerów piwnych z Polski i zagranicy, którzy zaprezentowali swoje unikatowe zbiory. Giełda, jak corocznie stała się również okazją do wymiany lub kupna akcesoriów związanych z kilkusetletnią historią browarnictwa. Jedną z atrakcji był konkurs warzenia piwa domowymi sposobami organizowany w ramach IV Konkursu Piw Domowych.