0 1 0 0 0 23.06.2006Trzy, 14 dla Manager Magazin – Puchar Menedżera 2006Agencja „trzy,14” dział public relations był współorganizatorem na zlecenie Manager Magazin - Towarzyskiego Wydarzenia Lata - Puchar Menadżera 2006.
0 1 0 0 0 23.06.2006Golden Arrow dla MobiltekCentrum Technologii Mobilnych Mobiltek otrzymało nagrodę za projekt "Smoczy ogień za SMSa" w pierwszej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii marketing mobilny.
0 1 0 0 0 23.06.2006Kończy się rok. Niech żyje ROCK! – Nowy kanał muzyczny w Gadu RadioRówno z końcem roku szkolnego Gadu-Gadu przygotowało dla swoich użytkowników kolejny nowy kanał muzyczny w Gadu Radio. Kanał ROCK to największe przeboje rockowe, ostre brzmienie i ballady. W Gadu Radio można również słuchać kanałów: Impreza, House, We Dwoje, Po Polsku, Smak 80 lat.
0 1 0 0 0 23.06.2006Duże znaczenie stron www, końcówki „pl” najbardziej prestiżoweCentrum Nowej Technologii (www.cntech.pl) przeprowadziło w dniach 7-20 czerwca 2006 badanie na temat wizerunku firm w Internecie. W ankiecie wzięło udział 457 internautów. Respondenci dokładnie odpowiadali strukturze polskich internautów z uwzględnieniem płci, wieku, wykształcenia i wielkości miasta.
0 1 0 0 0 22.06.2006Wszystkie sztućce lubią Łowicz – reklamowego serialu ,,Ł jak Łowicz” ciąg dalszyPo krótkiej przerwie możemy zobaczyć kolejny odcinek serialu reklamowego marki Łowicz (Agros Nova Sp. z o.o.). Bohaterem kampanii, która 20 czerwca wystartowała w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP3, TV4, TVN7) oraz 10 kanałach tematycznych jest nowa linia produktowa marki Łowicz - zupy gotowe w saszetkach.
0 1 0 0 0 22.06.2006Grand Prix znów dla OskaraPierwsza edycja programu lojalnościowego Grand Prix AIG zakończyła się dużym sukcesem. Na początku roku firma AIG Credit powierzyła Agencji Reklamowej „Oskar Wegner” stworzenie i obsługę II edycji. Program trwa i zdobywa nowych uczestników.
0 1 0 0 0 22.06.2006Agencja Allegro dla DaimlerChrysler Automotive PolskaWielkie wejście na Polski rynek marki Dodge z nowym modelem Caliber.
0 1 0 0 0 22.06.2006„MetroAukcja” loteria dla Czytelników „Metra”23 czerwca rusza kolejna loteria promocyjna dziennika "Metro" pod nazwą "MetroAukcja". Loteria potrwa do 2 lipca i oparta jest na interaktywnym mechanizmie SMS-owym.
0 1 0 0 0 22.06.2006Kolejna kampania społeczna agencji profileAgencja profile jest koordynatorem kampanii społecznej „Warto być za” dla Kompani Piwowarskiej SA.