Serce Nomi dla dzieci z domów dziecka
  • 0
  • 1
22.06.2006

Serce Nomi dla dzieci z domów dziecka

Olbrzymim sukcesem zakończyła się „Loteria Pełna Serca”, pierwsza akcja pro-sprzedażowa wsparta działaniami PR, którą Agencja Reklamowa S4 zorganizowała w tym roku dla sieci Nomi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

„bycie tatą to działanie. każdego dnia”

23 czerwca, w Dzień Ojca, pod takim hasłem rusza kolejna odsłona kampanii w ramach programu „Być Rodzicem” prowadzonego przez Fundację Komunikacji Społecznej. Celem kampanii jest nie tylko zwrócenie uwagi na potrzeby dziecka związane z przebywaniem z ojcem, ale także uświadomienie mężczyznom, jak wiele radości płynie z ojcostwa. Dlatego inicjatywa ta mówi o wspólnej zabawie i wspólnej aktywności, o wykonywanych razem czynnościach, nawet tych najprostszych, codziennych, „domowych”, bo one tak naprawdę budują głębokie relacje.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2006

BRAMA – pierwsze w Polsce Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych

W dniu 22 czerwca 2006 r. oficjalnie rozpoczyna działalność Laboratorium Badań i Rozwoju Systemów i Aplikacji Mobilnych „BRAMA”. Jest wspólną inicjatywą Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. (operatora sieci Era i Heyah) i Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Jest to pierwsze i jedyne w Polsce przedsięwzięcie tego typu. Laboratorium stanowi modelowy przykład współpracy uczelni z przemysłem, zwłaszcza w obszarze telekomunikacji i informatyki. Realizuje projekty wraz z ośrodkami naukowo-badawczymi w Polsce i za granicą, w tym - projekty finansowane z europejskich Programów Ramowych, a także z funduszy celowych i strukturalnych.