Espresso

26 czerwca 2006

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

NetPatrol – monitoring 447 portali internetowych w mgnieniu oka

Jeśli chcesz wiedzieć - czytaj, a jeśli chcesz wiedzieć więcej i szybciej - czytaj w Internecie. Taka maksyma kreuje się po obserwacji zmian sposobu pozyskiwania informacji w ostatnich latach. Trwa drugi boom internetowy. Wciąż rośnie liczba nowych użytkowników, ciekawych komunikatów i interesujących portali. Dla wszystkich firm dbających o reputację coraz bardziej istotne staje się śledzenie treści pojawiających się w Internecie na temat nich samych, ich marek, branż, czy konkurencji. Mając na uwadze ilość stron WWW, zadanie to nie jest proste. Na szczęście…”nie taki diabeł straszny”, bowiem nowoczesna technologia umożliwia wprowadzenie rozwiązań ułatwiających poszukiwanie informacji w tym medium.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisingu

Firma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Jest to pierwsze na rynku tego typu rozwiązanie wykorzystywane w akcjach merchandisingowych. Nowatorskie rozwiązanie pozwala na dokładne planowanie i realizację usług ekspozycji materiałów reklamowych w rozproszonej sieci sprzedaży oraz wyklejania folią reklamową witryn placówek handlowych w całym kraju.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Lato pięknych włosów, czyli IMR advertising by PR dla Farmony

Krakowska Farmona zdecydowała się powierzyć obsługę PR swoich marek związanych z pielęgnacją włosów warszawskiej agencji IMR advertising by PR. Zanim doszło do tej decyzji, w kwietniu i maju agencja przeszła czas próby opracowując i koordynując konkursy, w których nagrodą były kosmetyki Farmony, adekwatne do grupy czytelników (np "Tutti Frutti" w Bravo Girl, "Nivelazione Woman" w Filipince, "Radical" w Imperium TV, Przyjaciółce i Tinie).

Poprzednie Następne