Formuła 1 i wirtualne wyścigi w GETIN Banku
  • 0
  • 1
26.06.2006

Formuła 1 i wirtualne wyścigi w GETIN Banku

GETIN Bank wystartował z nową kampanią reklamową, promującą kredyt samochodowy udzielany przez ten bank. Internetową część kampanii opracowała i realizuje wrocławska agencja interaktywna MindChili.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2006

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

NetPatrol - monitoring 447 portali internetowych w mgnieniu oka

Jeśli chcesz wiedzieć - czytaj, a jeśli chcesz wiedzieć więcej i szybciej - czytaj w Internecie. Taka maksyma kreuje się po obserwacji zmian sposobu pozyskiwania informacji w ostatnich latach. Trwa drugi boom internetowy. Wciąż rośnie liczba nowych użytkowników, ciekawych komunikatów i interesujących portali. Dla wszystkich firm dbających o reputację coraz bardziej istotne staje się śledzenie treści pojawiających się w Internecie na temat nich samych, ich marek, branż, czy konkurencji. Mając na uwadze ilość stron WWW, zadanie to nie jest proste. Na szczęście…”nie taki diabeł straszny”, bowiem nowoczesna technologia umożliwia wprowadzenie rozwiązań ułatwiających poszukiwanie informacji w tym medium.