0 1 26.06.2006Programy Radia Zet – kampania w Interneciemarketing internetowy TweetAgencja Wizard przygotowała kampanię reklamową Radia Zet w internecie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53464 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.06.2006Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisinguFirma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Jest to pierwsze na rynku tego typu rozwiązanie wykorzystywane w akcjach merchandisingowych. Nowatorskie rozwiązanie pozwala na dokładne planowanie i realizację usług ekspozycji materiałów reklamowych w rozproszonej sieci sprzedaży oraz wyklejania folią reklamową witryn placówek handlowych w całym kraju.
0 1 0 0 0 26.06.2006Lato pięknych włosów, czyli IMR advertising by PR dla FarmonyKrakowska Farmona zdecydowała się powierzyć obsługę PR swoich marek związanych z pielęgnacją włosów warszawskiej agencji IMR advertising by PR. Zanim doszło do tej decyzji, w kwietniu i maju agencja przeszła czas próby opracowując i koordynując konkursy, w których nagrodą były kosmetyki Farmony, adekwatne do grupy czytelników (np "Tutti Frutti" w Bravo Girl, "Nivelazione Woman" w Filipince, "Radical" w Imperium TV, Przyjaciółce i Tinie).
0 0 0 0 0 26.06.2006Letnia promocja i wakacyjna ramówka MTVWystartowała letnia promocja MTV, która potrwa od 26 czerwca do 13 sierpnia. Zgodnie z hasłem „100% zabawy w MTV”, akcja ma na celu dostarczenie widzom zwiększonej dawki rozrywki na wakacje. Każdy, kto będzie oglądał MTV w okresie od 26 lipca do 13 sierpnia, ma szansę wygrać wartościowe nagrody.
0 1 0 0 0 26.06.2006Panorama Firm po raz drugi nagrodzona „Złotym Laurem Klienta”W konkursie Przeglądu Gospodarczego na najpopularniejsze produkty w Polsce, w kategorii „Książki telefoniczne” złote godło „LAUR KLIENTA 2006” po raz drugi z rzędu otrzymała Panorama Firm, wydawana przez Eniro Polska.