0 1 0 0 0 26.06.2006Panorama Firm po raz drugi nagrodzona „Złotym Laurem Klienta”W konkursie Przeglądu Gospodarczego na najpopularniejsze produkty w Polsce, w kategorii „Książki telefoniczne” złote godło „LAUR KLIENTA 2006” po raz drugi z rzędu otrzymała Panorama Firm, wydawana przez Eniro Polska.
0 1 0 0 0 26.06.2006ASPE i Mobijoy! dla marki ValbonAgencja ASPE wraz z Mobijoy!, agencją marketingu mobilnego, przygotowała akcję promocyjną dla serów pleśniowych marki Valbon należącej do portfolio Hochland Polska. Smakosze tych serów mogli zdobyć ciekawe nagrody i wzbogacić swoją wiedzę kulinarną o oryginalne przepisy z wykorzystaniem serów Valbon. Akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów.
0 1 0 0 0 26.06.2006S4 rozwija żagleS4 – Fullserwisowa Agencja Reklamowa z Krakowa od dawna skutecznie konkuruje z sieciowymi potentatami. Tym razem duch walki i nastawienie na cel pomagało debiutującej załodze S4 w walce z wodą, wiatrem i zmienną pogodą.
0 0 0 0 0 26.06.2006Beyond the game – Nie tylko graPolska edycja World Cyber Games 2006, największego na świecie turnieju gier elektronicznych, rusza z początkiem lipca. Organizatorzy przygotowali cykl imprez towarzyszących turniejowym eliminacjom.
0 0 0 0 0 26.06.2006Kimberly-Clark zadba o ekspozycję swoich produktów w sklepachFirma Kimberly-Clark powierzyła ogólnopolskie działania merchandisingowe dotyczące swoich produktów agencji Partner ASM. Działaniami objęto m.in. marki: Velvet, Huggies, Subtelle, Szast Prast oraz A...psik.
0 1 0 0 0 24.06.2006W obliczu zmian – relacja z konferencji LBCPonad 150 osób wzięło udział w konferencji „Wykorzystanie marketingu sportowego w strategii rozwoju miast i biznesu”, organizowanej przez Lech Business Club. Spotkanie w hotelu Trawiński przyciągnęło przedstawicieli podmiotów biznesowych z całej Wielkopolski, ale także gości z klubów sportowych i instytucji spoza naszego regionu.
0 0 0 0 0 23.06.2006Wręczenie statuetek PozytywekNajbardziej pozytywne miejsca Warszawy otrzymały Pozytywki – nagrody wieńczące Plebiscyt Pozytywne Miejsca Warszawy, przeprowadzony w ramach Programu Pozytywne Miasto Clear Channel. Pozytywki zostały wręczone podczas Gali zorganizowanej w jednym ze zwycięskich, pozytywnych miejsc.
0 1 0 0 0 23.06.2006Kredyt Bank i Warta – Markami Wysokiej ReputacjiKredyt Bank i WARTA zostały uznane „Markami Wysokiej Reputacji” w badaniu Premium Brand 2006. Jest to szczególne wyróżnienie, ponieważ przyznane przez klientów.
0 1 0 0 0 23.06.2006Carlsberg Marką Wysokiej ReputacjiMarka Carlsberg z portfolio Carlsberg Polska, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek piwa na świecie, została uhonorowana nagrodą Premium Brand 2006, otrzymując tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Tytuł ten marka uzyskała jako jedyna spośród międzynarodowych marek piwnych obecnych w Polsce
0 0 0 0 0 23.06.2006Monobar interaktywnieWłaśnie ruszyła strona internetowa nowego warszawskiego klubu Monobar. Za projekt graficzny i wykonanie odpowiedzialna jest agencja konsultingowa Front Design, która w swej pracy zastosowała najnowszą wersję autorskiego systemu zarządzania zawartością (CMS).