„TravelPolska rusza w Polskę”
  • 0
  • 0
26.06.2006

„TravelPolska rusza w Polskę”

Portal TravelPolska – czołowy portal propagujący turystykę krajową inauguruje program TOP TravelPolska – wyjątkowy program afiliacyjny przeznaczony dla najlepszych polskich obiektów i usług turystycznych. Kampanię wspiera w działaniach Public Relations agencja Aurora Comunication, należąca do Pegasus Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Nowatorskie oprogramowanie dla merchandisingu

Firma PMT Marketing System, specjalizująca się m.in. w działaniach merchandisingowych, zaprojektowała i wdrożyła system informatyczny PMT Merchandiser. Jest to pierwsze na rynku tego typu rozwiązanie wykorzystywane w akcjach merchandisingowych. Nowatorskie rozwiązanie pozwala na dokładne planowanie i realizację usług ekspozycji materiałów reklamowych w rozproszonej sieci sprzedaży oraz wyklejania folią reklamową witryn placówek handlowych w całym kraju.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Lato pięknych włosów, czyli IMR advertising by PR dla Farmony

Krakowska Farmona zdecydowała się powierzyć obsługę PR swoich marek związanych z pielęgnacją włosów warszawskiej agencji IMR advertising by PR. Zanim doszło do tej decyzji, w kwietniu i maju agencja przeszła czas próby opracowując i koordynując konkursy, w których nagrodą były kosmetyki Farmony, adekwatne do grupy czytelników (np "Tutti Frutti" w Bravo Girl, "Nivelazione Woman" w Filipince, "Radical" w Imperium TV, Przyjaciółce i Tinie).