0 1 0 0 0 12.12.2023Heinz rozstrzygnął przetarg na agencję w PolscePrzetarg wygrała agencja Peppermint, która będzie kluczowym lokalnym partnerem marki Heinz na lata 2024–2025.
2 4 0 0 0 12.12.2023 Aktualizacja: 16:4016.04.2024„Teraz mnie widzisz?” – kampania społeczna Fundacji AvalonFundacja Avalon jest jedną z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami oraz przewlekle chore. W tym roku po raz szósty wypromuje kampanię, która zwraca uwagę na problem niezauważalności blisko 5 mln OzN w Polsce. Kampania pokazuje osoby z niepełnosprawnościami w nietypowych kadrach i kreacjach.
0 1 0 0 0 12.12.2023Gaming z nietrafionym marketingiem – tylko 1/6 badanych sądzi, że marki wiedzą, jak komunikować się z graczamiJedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i e-sportu jest zdania, że marki rozumieją ich potrzeby i potrafią się dobrze reklamować. Tak wynika z najnowszego badania Frenzy zrealizowanego we współpracy z Kantar Polska.
0 3 0 0 0 12.12.2023Wybory, Oppenheimer, Znachor, Beyoncé i memy „bejba” – Google podsumowuje rok w wyszukiwarceTematy polityczne, w szczególności hasła związane z wyborami parlamentarnymi, zdominowały tegoroczne zestawienie „Rok w wyszukiwarce”. Polki i Polacy wyszukiwali również informacje o konflikcie izraelsko-palestyńskim. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się filmy „Oppenheimer” i „Barbie”, z których ostatecznie to ten pierwszy zajął pierwsze miejsce na liście filmowej. Podium zamknęła „Zielona granica” Agnieszki Holland. Nie zabrakło również pytań o popularnego burgera, bambika i o to, co robi marszałek sejmu.
0 1 0 0 0 12.12.2023Polska wyprzedza Europę pod względem tempa rozwoju e-commerce – raport CBREPandemia przyspieszyła rozwój zakupów online w całej Europie, choć nie wszędzie ten wzrost się utrzymał. Na tle innych krajów wyróżnia się Polska, w której cały czas mamy do czynienia z szybkim rozwojem e-commerce. Tak wynika z raportu CBRE „E-commerce in the post-pandemic era”.
0 19 0 0 0 12.12.2023Swarovski muralem promuje świąteczną kolekcję biżuteriiSwarovski reklamuje się muralem w Warszawie przy stacji Metro Politechnika. Projekt powstał w ramach kampanii „Celebrate Wonder”.
1 3 0 0 0 12.12.2023Olga Kalicka i Maciej Musiał w kampanii marki ElectroluxElectrolux startuje z kampanią „Domowe historie”. Jej osią jest cykl ośmiu filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała. Serial wspierają działania w digitalu i w mediach.
0 1 0 0 0 11.12.2023OMD Group obroniła budżet Berlin-ChemieW wyniku zakończonego przetargu firma Berlin-Chemie/Menarini ponownie powierzyła kompleksową obsługę mediową marek ze swojego portfolio agencji OMD Group. Współpraca między podmiotami trwa nieprzerwanie od 2007 r.
0 1 0 0 0 11.12.2023Kampania „Mamy czas na zdrowie” o tym, że mamy nie mają czasu na wyzdrowienie, kiedy chorująKampania „Mamy czas na zdrowie” organizowana przez firmę Haleon, producenta leku Theraflu oraz Fundację Share the Care oferuje wsparcie aktywnym zawodowo mamom w znalezieniu czasu na odpoczynek, kiedy chorują.
0 5 0 0 0 11.12.2023Pomoc charytatywna w gazetkach promocyjnych – kampania Fundacji Dobra FabrykaW gazetkach promocyjnych pojawiły się ogłoszenia: „koza w super cenie”, „wizyta u lekarza za 2 zł”, „ciepła paka dla osób w kryzysie bezdomności”. Fundacja Dobra Fabryka zachęca w ten sposób do wsparcia jej działań pomocowych.