Espresso

8 lutego 2021

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Unilever skoncentruje się na bezpośrednim zwrocie do konsumenta w miarę wzrostu sprzedaży online

Działalność e-commerce Unilevera szybko rosła w 2020 r., ponieważ firma wykorzystywała popyt online, który zwiększył się w wyniku lockdownu. Gigant FMCG ujawnił, że jego sprzedaż internetowa wzrosła w zeszłym roku o 61% i stanowi teraz 9% całkowitej sprzedaży. Firma zamierza kontynuować modernizację bezpośredniej obsługi klienta – jednego z pięciu strategicznych filarów wzrostu – na podstawie insightów konsumenckich, które pomogą jej rozbudować ten kanał.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2021

Agencje SAPR optymistycznie o wpływie drugiej fali pandemii na kondycję rynku usług PR. Wyniki badań

Wśród niezależnych polskich agencji PR dominują optymistyczne nastroje związane z wpływem Covid-19 na ten sektor usług. 54% konsultantów agencyjnych SAPR dostrzega pozytywne zmiany w swej pracy mimo pandemii trwającej już niemal rok. 58% mniej się obawia negatywnych skutków drugiej fali pandemii niż wiosną ubiegłego roku lub nie spodziewa się już ich wcale. Co więcej, PR-owcy z SAPR są przekonani, że zapotrzebowanie na usługi PR w związku Covid-19 wzrośnie.

5 lutego 2021

Poprzednie Następne