1 1 0 0 0 16.11.2020Płonący problem Xboxa?10 listopada na rynku pojawił się Xbox Series X Microsoftu. Wkrótce potem użytkownik z Polski opublikował na Twitterze film ukazujący, jak jego nowa konsola dymi. Firma odpowiedziała ironicznym wpisem.
1 1 0 0 0 16.11.2020 Aktualizacja: 11:2017.11.2020„Wszyscy zakładamy maski!” – zachęca śpiewająco McDonald’sW kanale McDonald’s Polska na YouTube pojawił się film zatytułowany „Wszyscy zakładamy maski!”. Sieć wraz z raperem Holakiem zachęca w nim śpiewająco do zasłaniania ust i nosa z powodu trwającej epidemii.
0 2 0 0 1 16.11.2020Witryny internetowe firm pożyczkowych pod lupą ekspertów SEO agencji Up & MoreAgencja Up & More opublikowała drugą część raportu „Sektor finansowy w wyszukiwarkach”. Tym razem przeanalizowano najliczniejszą grupę w polskim sektorze finansowym, czyli firmy pożyczkowe. W jaki sposób walczą o klienta? Które skutecznie pozycjonują się na frazy „chwilówka”, „pożyczka przez Internet”?
1 1 0 0 0 15.11.2020Mercedes stworzył spot, w którym właściwie nie widać samochoduMercedes zaprezentował reklamę swojej nowej limuzyny elektrycznej EQS. Niewielki ślad węglowy auta zobrazowano poprzez brak dosłownej obecności samochodu niemal przez cały czas trwania spotu. Narratorem w amerykańskim spocie jest aktor Jon Hamm, znany z roli Dona Drapera w serialu „Mad Men”.
1 1 0 0 0 13.11.2020Przedsiębiorcy w świątecznej kampanii „Za co?” Orange dla Firm12 listopada ruszyła kampania świąteczna Orange dla Firm. Jej bohaterami są przedsiębiorcy.
1 1 0 0 0 13.11.2020Robert Lewandowski odwiedza św. Mikołaja w reklamie T-Mobile13 listopada wystartowała kampania świąteczna T-Mobile z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego. Reklama pokazuje, że dzięki technologiom możliwe jest, by tegoroczne Boże Narodzenie pozostało niepowtarzalnym czasem, pełnym radości i magii.
0 1 0 0 0 13.11.2020Lepiej odchodzić od terminu targetowanie reklam – przestrzega chief data & marketing technology officer IPGZdaniem Aruna Kumara, chief data & marketing technology officera Interpublic Group i dyrektora generalnego Kinesso, konsumenci są zaniepokojeni możliwościami identyfikacji i kierowania do nich kampanii marketingowych. Specjalista przedstawił więc zalecenia dotyczące nowego języka branży reklamowej, dotyczącego targetowania reklam.
1 1 0 0 0 13.11.2020Natalia Kukulska, Joanna Kulig i Igor Herbut śpiewają wcześniakom w kampanii marki Pampers17 listopada obchodzić będziemy Światowy Dzień Wcześniaka. Z tej okazji marka Pampers wraz z Natalią Kukulską, Joanną Kulig oraz Igorem Herbutem przygotowała kołysankę dla narodzonych przed czasem dzieci.
1 3 0 0 0 13.11.2020Ubisoft oferuje pracę rekrutera ruchu oporu i promuje grę „Watch Dogs: Legion”29 października odbyła się premiera gry „Watch Dogs: Legion” Ubisoftu. Jej wydawca rozpoczął lokalną kampanię promocyjną, w której oferuje pracę rekrutera ruchu oporu.
1 5 0 0 0 13.11.2020Muzyczne duety gwiazd i miast w projekcie dla aplikacji Empik Music. Pierwszą artystką Beata KozidrakEmpik uruchamia projekt, w ramach którego tworzy duety muzycznych gwiazd i miast. Utwory, w których wybrzmią nie tylko artyści, ale też dźwięki bliskich im miast, będą dostępne w aplikacji streamingowej Empik Music. Cykl zainaugurują Beata Kozidrak i Lublin. W kolejnych tygodniach usłyszymy także popularnych polskich artystów pochodzących m.in. z Gdańska i Wrocławia.