Młodzi Polacy i ich marzenia – badanie - Marketing przy Kawie
Młodzi Polacy nie mają zbyt kosztownych marzeń – badanie XTB
  • 0
  • 3
28.12.2023

Młodzi Polacy nie mają zbyt kosztownych marzeń – badanie XTB

Zarówno pokolenie Z (roczniki 1995–2005), jak i Milenialsi (roczniki 1984–1994) marzą głównie o podróżach i rozwijaniu swoich pasji. Martwi jednak to, w jaki sposób zabierają się do realizacji celów – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie platformy inwestycyjnej XTB.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55938 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

28 grudnia 2023

27 grudnia 2023

22 grudnia 2023

21 grudnia 2023