Laur Konsumenta dla proszku JELP
  • 0
  • 0
3.07.2006

Laur Konsumenta dla proszku JELP

Proszek JELP otrzymał Srebrny Laur Konsumenta 2006 w konkursie na najpopularniejszy produkt na polskim rynku w kategorii „Środki do prania”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.07.2006

Summer Bazar z Lady Speed Stick

Producent kosmetyków Lady Speed Stick sponsoruje cykl Summer Bazar - wakacyjną edycję programu Bazar MTV. W czasie wakacji ekipa programu będzie podążać z kamerą tam, gdzie bawić się będą widzowie MTV Polska. Ulubione miejsca ich wypoczynku w naturalny sposób pozwolą podkreślić elementy ważne dla komunikacji marki Lady Speed Stick - "fashion, sexy, free". Akcja promocyjna, która rozpoczęła się 1 lipca, jest efektem współpracy telewizji MTV Polska z At Media - Pierwszym w Polsce Domem Sprzedaży Kanałów Tematycznych.