0 1 4.07.2006Globol Polska wybrał Star Media do obsługi budżetów reklamowychfirmy TweetDom mediowy Star Media podpisał umowę o stałej współpracy z Globol Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54844 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.07.2006Przetarg na kampanię Bis Polskiego Radia rozstrzygniętyBIS Polskie Radio rozstrzygnęło przetarg na kampanię wizerunkową stacji. Na short liście znalazły się trzy agencje - Schulz, Opus B oraz Kreacja Pro.
0 1 0 0 0 4.07.2006Mistrzowska promocja polskich miast w NiemczechW czasie Mistrzostw Świata w piłce nożnej rozgrywanych w Niemczech swoje walory pragną pokazać polskie miasta. Z początkiem lipca ruszyła bardzo intensywna kampania promocyjna Krakowa, Gdańska i Szczecina w największych aglomeracjach Niemiec.
0 1 0 0 0 4.07.2006Agencja Boomerang Team zabrała GEpard w podróż dookoła świataPod hasłem „Dookoła świata z GEpard” agencja eventowa Boomerang Team przygotowała event integracyjny dla sieci GEpard, w którym wzięli udział partnerzy handlowi – właściciele punktów sprzedaży samochodów używanych wchodzących w skład sieci GEpard. Na konferencję i towarzyszącą jej imprezę, która odbyła się w miniony weekend 30 czerwca/1 lipca w Licheniu Starym agencja Boomerang Team przygotowała wiele atrakcji.
0 1 0 0 0 4.07.2006Rusza pilotażowa wersja INTERIA TVINTERIA.PL uruchamia nowy serwis pod internetowym adresem: tv.interia.pl. INTERIA TV to pierwsza polska telewizja internetowa grana na żywo, jej największy walor to połączenie przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej i bogactwem zasobów portalu takich jak m.in. czat czy forum dyskusyjne.