Przetarg na kampanię Bis Polskiego Radia rozstrzygnięty
  • 0
  • 1
4.07.2006

Przetarg na kampanię Bis Polskiego Radia rozstrzygnięty

BIS Polskie Radio rozstrzygnęło przetarg na kampanię wizerunkową stacji. Na short liście znalazły się trzy agencje – Schulz, Opus B oraz Kreacja Pro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Agencja Boomerang Team zabrała GEpard w podróż dookoła świata

Pod hasłem „Dookoła świata z GEpard” agencja eventowa Boomerang Team przygotowała event integracyjny dla sieci GEpard, w którym wzięli udział partnerzy handlowi – właściciele punktów sprzedaży samochodów używanych wchodzących w skład sieci GEpard. Na konferencję i towarzyszącą jej imprezę, która odbyła się w miniony weekend 30 czerwca/1 lipca w Licheniu Starym agencja Boomerang Team przygotowała wiele atrakcji.

3 lipca 2006