Słowo dotrzymane
  • 0
  • 1
5.07.2006

Słowo dotrzymane

Ogólnopolska akcja „Dajemy słowo. Zbieramy słowniki dla Polonii ukraińskiej” dobiegła końca. Nadszedł więc czas podsumowań. Z wstępnych ustaleń wynika, iż do dziesięciu najbardziej potrzebujących ośrodków polonijnych w południowo-wschodniej Ukrainie pojedzie niebawem ponad 1000 różnych książek do nauki języków. Akcję zorganizowało Wydawnictwo LektorKlett wspólnie ze Związkiem Polaków na Ukrainie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

małe słówko

16 lat temu

Tylko na tyle

stac nasze " polskie gwiazdy" hmmm

5 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
5.07.2006

Agencja Edelman Polska dla marki Lagostina - kolejnego brandu Groupe SEB Polska

Agencja Edelman Polska poprowadzi działania PR inicjujące wprowadzenie na polski rynek marki Lagostina, oferującej ekskluzywne włoskie naczynia kuchenne. Dołączając do Groupe SEB, Lagostina jest kolejnym brandem światowego lidera w produkcji drobnego sprzętu AGD, dla którego Edelman Polska prowadzić będzie kompleksową obsługę PR w naszym kraju. Agencja zaczyna jednocześnie drugi rok prowadzenia działań PR dla pozostałych marek firmy: Tefal, Moulinex, Rowenta i Krups.