0 1 0 5.10.2006Weber Shandwick „Europejskim Konsultantem Roku”Weber Shandwick został uznany za „Europejskiego Konsultanta Roku” przez Holmes Group. Wydawca jednego z największych wortali zajmujących się public relations ogłosił to w swoim trzecim, corocznym wydaniu Europejskiego Raportu Doradczego.
0 1 0 5.10.2006Baza „Piękne Narodziny” w zasobach Acxiom PolskaMłode matki wzbudzają coraz większe zainteresowanie firm, nie tylko producentów czy dostawców artykułów dla dzieci. Wszak jest to grupa konsumentów należąca do najbardziej lojalnych, o dużych potrzebach i potencjale zakupowym, ale także i wyższych wymaganiach.
0 1 0 5.10.2006On Board PR pracuje dla UniwersumFirma On Board PR rozpoczęła pracę dla Uniwersum – spółdzielni od 60 lat będącej jednym z liderów rynku ochrony.
0 1 0 5.10.2006Debata o prawdziwym pięknie z DoveZ początkiem października rusza ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna Dove „Prawdziwe piękno”. Polska jest kolejnym krajem, w którym marka Dove rozpoczyna debatę na temat kobiecego piękna. Celem kampanii jest przede wszystkim przełamanie istniejących w tej dziedzinie stereotypów oraz wsparcie kobiet w budowaniu przez nie poczucia samoakceptacji.
0 1 0 5.10.2006Liczba odwiedzin strony internetowej – placebo dla marketerów?S. Brinker, In Web Marketing It's the Pitch, Not the Hits, That Counts, "Advertising Age", 3.10.2006 Intuicyjnie wydaje się, że liczba odwiedzin jest najlepszą miarą sukcesu strony internetowej. Jednak w przypadku marketingu internetowego warto (a nawet należy) zwrócić uwagę na inną zmienną - to właśnie sugeruje autor artykułu.
0 1 0 4.10.2006Marka Flora – Partnerem Głównym Centralnych Obchodów Dnia SercaPo raz kolejny marka Flora zaangażowała się w obchody Światowego Dnia Serca. Tegorocznej, szóstej edycji w Polsce, a ósmej na świecie towarzyszy hasło: „Jak młode jest twoje serce?”. Obecność marki w tym przedsięwzięciu zostanie wsparte atrakcyjnym konkursem przeznaczonym dla konsumentów Flory.
0 1 0 4.10.2006Just i BPH wracają do kredytów mieszkaniowychZ początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Rozpoczęła się emisja spotu telewizyjnego, w którym Just posłużył się ciekawym zabiegiem filmowym. Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji.
0 1 0 4.10.2006Zero,2 tworzy piłkarskie oblicze Warki w barwach KolejorzaZero,2 Inżynieria Marki została wybrana przez Grupę Żywiec do przygotowania projektu etykiety i opakowania zbiorczego dla limitowanej serii piwa butelkowanego Warka. Wprowadzenie serii jest związane z faktem, że Warka w tym roku została sponsorem strategicznym KKS Lech Poznań. Adresowana jest do kibiców i sympatyków poznańskiego klubu.
0 1 0 4.10.2006McArthur rozdaje iPodyZ początkiem października ruszyła kampania dla marki McArthur. Działania przebiegają pod hasłem „Wygraj iPody…dla siebie i swoich znajomych”. Akcja jest zapowiedzią relaunch’u strony internetowej marki McArthur.
0 1 0 4.10.2006Paralotna z Nikonem D80 w TVBillboard sponsorski dla Nikon Polska to najnowsza produkcja Agencji Paralotna.