0 1 0 0 1 6.07.2006Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Piłeś – nie prowadź!”Agencja Euro RSCG Warsaw i Sensors - spółki Euro RSCG wspierają społecznie realizację kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego – „Piłeś – nie prowadź!”.
0 1 0 0 0 6.07.2006Konkurs „Książka na lato” na antenie Radia PiN 102 FMKonkurs „Książka na lato” organizowany przez Radio PiN 102 FM przy współpracy z Księgarnią i Klubem „Czuły Barbarzyńca” ruszył 4 lipca.
0 1 0 0 0 6.07.2006Złote godło „LAUR KLIENTA 2006” dla CentralwingsPolskie tanie linie lotnicze Centralwings otrzymały nagrodę Przeglądu Gospodarczego dodatku Gazety Prawnej - Złote Godło „LAUR KLIENTA”. Redakcja po raz drugi przeprowadziła badania, które wyłoniły najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.
0 1 0 0 0 6.07.2006Glaubicz Garwolińska Consultants awansuje w rankingu Home&MarketGlaubicz Garwolińska Consultants awansowała na szóste miejsce w Klienckim Rankingu Agencji Public Relations opublikowanym przez magazyn Home&Market. Wśród agencji o średniej wielkości firma zajęła trzecie miejsce.
0 1 0 0 0 6.07.2006Panorama Firm współpracuje z Bankier.plW lipcu br. Panorama Firm rozpoczęła współpracę z internetowym portalem finansowym Bankier.pl. Obie firmy zdecydowały się na poszerzoną formę współpracy opartą na wymianie kontentu.
0 1 0 0 0 6.07.2006Letnie rytmy w SopocieTrwa kolejny etap promocji festiwalu TOP TRENDY organizowanego przez telewizję Polsat.
0 1 0 0 0 6.07.2006Marka pkt.pl otrzymała tytuł Marki Wysokiej ReputacjiFirma Polskie Książki Telefoniczne Sp.z.o.o. zgłosiła markę pkt.pl do ogólnopolskiego badania reputacji marek Premium Brand 2006. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 22 czerwca, podczas Gali, która odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki. Spośród 73 marek, które zostały zgłoszone do badania w ośmiu kategoriach, pkt.pl przystąpiło do badania w kategorii „otwartej”. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward/Brown SMG/KRC i jest to pierwsze tego typu badanie marek w Polsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006Złota społeczność od K2moBlog.pl, czyli społeczność mobilnych blogerów uruchomiona przez K2 Internet S.A. dla firmy Nokia, została nagrodzona główną nagrodą konkursu Golden Arrow w kategorii „Internet-serwis internetowy”.
0 1 0 0 0 5.07.2006Kubuś na wielkim formacie UNIVERSUMPo raz kolejny kampania soku Kubuś Play została wsparta o wielkoformatowe nośniki należące do Universum Promotion Group – lidera rynku megaformatu w Polsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006PRIMUM PR i Coca-Cola Poland ServicesAgencja PRIMUM Public Relations rozpoczęła obsługę public relations korporacji Coca-Cola Poland Services w zakresie napojów izotonicznych oraz energetycznych. Współpraca obejmuje opracowanie oraz realizację strategii pozycjonowania obu rodzajów napojów. Agencja odpowiada także za prowadzenie biura prasowego.