SMSowy Złoty Przebój Lata
  • 0
  • 1
5.07.2006

SMSowy Złoty Przebój Lata

Radio Złote Przeboje rozpoczęło wakacyjny SMSowy plebiscyt "Wybierz Złoty Przebój Lata". Partnerem zabawy jest One-2-One, który przygotował mechanizm głosowania i pobierania na telefon komórkowy wyjątkowych dzwonków z konkursowymi piosenkami (True Tone).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54840 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Całkiem nowe Wakacje.pl

Wakacje.pl, czołowy i najdłużej działający portal na polskim rynku turystyki internetowej, zmienił szatę graficzną oraz wprowadził szereg innowacyjnych rozwiązań funkcjonalnych, ułatwiających internaucie wybór oferty. Nowe strony portalu mają charakter modułowy i zostały zaprojektowane w taki sposób, aby poszczególne grupy klientów mogły w łatwy sposób odnaleźć idealną dla siebie wycieczkę. Na uwagę zasługują dodatkowe kryteria w wyszukiwarce ofert, które są absolutną nowością w polskiej e-turystyce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.07.2006

Rozkosze kampanii reklamowej Zielonej Budki

„Lodowe rozkosze” Zielonej Budki to nowatorska kampania reklamowa prowadzona w wybranych tytułach prasy konsumenckiej. Ofertę lodowych specjałów przedstawiają przepisy kulinarne na wyborne desery lodowe. „Carpaccio truskawkowe w trzech smakach”, „Świeże figi z nadzieniem z lodów śmietankowych” i „Odlotowy drink dla dzieci” to niektóre pomysły ekspertów kulinarnych Zielonej Budki, stanowiące ilustrację reklam prasowych.