0 1 0 5.10.2006Nowa kampania na monitorach POS TV w sklepach ŻabkaNowa kampania na monitorach POS TV w sieci Żabka - MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. najmłodszy ubezpieczyciel w Grupie Ergo Hestia docenił nowoczesny sposób dotarcia do swoich klientów.
0 1 0 5.10.2006Coffee Art Festiwal w DAILY CAFECoffee Art Festiwal rozpoczyna się 5 października br. To największy w swoim założeniu festiwal sztuki użytkowej, odbywający się na terenie całego kraju. Projekt przygotowany został z myślą o młodych twórcach, artystach czy designerach. Motywem przewodnim prac konkursowych jest kawa – napój bogów.
0 1 0 5.10.2006Nowe e-światy easygo.plWyjazdy dla rodzin z dziećmi, wyjazdy egzotyczne, wypoczynek ekskluzywny, podróże poślubne, wypoczynek w ośrodkach SPA & Wellness, wycieczki objazdowe oraz szeroka oferta sylwestrowa to nowe e-światy w easygo.pl. Najbardziej dynamiczny portal turystyczny w polskim Internecie nowatorsko zmienił układ nawigacji po swoich stronach i uruchomił wyjątkowy sposób prezentacji oferty turystycznej. Od teraz ma być jeszcze ciekawiej, jeszcze łatwiej i jeszcze szybciej. Zgodnie z maksymą firmy Easy & Go.
0 1 0 5.10.2006Rusza pierwszy w Polsce bar Grant’saMusic Bar Light Box Gallery to nowy krakowski klub dla wymagających klientów. Jest pierwszym w Polsce barem firmowanym przez szkocką whisky Grant’s.
0 1 0 5.10.2006Około 2 milionów studentów rozpoczyna rok akademicki w piekleMagazyn studencki „?dlaczego” w odświeżonym layoucie oraz bardziej atrakcyjnej, dynamicznej i przejrzystej formie trafił do sprzedaży wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego. W magazynie nowe działy, tematy i jeszcze więcej porad dla studentów.
0 1 0 5.10.2006„Twórz z IVECO”Korzystając z okazji minionej 30 rocznicy istnienia firmy IVECO oraz 100-letniej historii samochodu ciężarowego, firma Iveco Polska organizuje Wielki Konkurs na plakat reklamowy.
0 1 0 5.10.2006Nowe opakowania deserów CampinyWe wrześniu pojawiły się na półkach sklepowych nowe opakowania deserów mlecznych marki Campina. Autorem adaptacji i odświeżenia nowego projektu jest Schulz Design.
0 1 0 5.10.2006Advertiva dla Szkoły Języków Obcych WESTGATEAgencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę ze Szkołą Języków Obcych WESTGATE. We wrześniu rozpoczyna się kampania wizerunkowa szkoły, której koncepcja działań została wykreowana przez agencję.
0 1 0 5.10.2006Kolejny wygrany przetarg butiku kreatywnego JasieńskiStadnickiButik Kreatywny JiS wygrał przetarg zorganizowany przez spółkę Maspex na przygotowanie kampanii dla marki La Festa na rynek rumuński i ukraiński.
0 1 0 5.10.2006Reserved i Cropp Town na outdoorzeMarki odzieżowe Reserved i Cropp Town zarządzane przez firmę LPP rozpoczęły kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania promocyjne prowadzą z wykorzystaniem m.in. tablic należących do News Outdoor Poland.