0 1 6.07.2006Letnie rytmy w Sopociereklama zewnętrzna TweetTrwa kolejny etap promocji festiwalu TOP TRENDY organizowanego przez telewizję Polsat.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54856 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 6.07.2006Marka pkt.pl otrzymała tytuł Marki Wysokiej ReputacjiFirma Polskie Książki Telefoniczne Sp.z.o.o. zgłosiła markę pkt.pl do ogólnopolskiego badania reputacji marek Premium Brand 2006. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 22 czerwca, podczas Gali, która odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki. Spośród 73 marek, które zostały zgłoszone do badania w ośmiu kategoriach, pkt.pl przystąpiło do badania w kategorii „otwartej”. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward/Brown SMG/KRC i jest to pierwsze tego typu badanie marek w Polsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006Złota społeczność od K2moBlog.pl, czyli społeczność mobilnych blogerów uruchomiona przez K2 Internet S.A. dla firmy Nokia, została nagrodzona główną nagrodą konkursu Golden Arrow w kategorii „Internet-serwis internetowy”.
0 1 0 0 0 5.07.2006Kubuś na wielkim formacie UNIVERSUMPo raz kolejny kampania soku Kubuś Play została wsparta o wielkoformatowe nośniki należące do Universum Promotion Group – lidera rynku megaformatu w Polsce.
0 1 0 0 0 5.07.2006PRIMUM PR i Coca-Cola Poland ServicesAgencja PRIMUM Public Relations rozpoczęła obsługę public relations korporacji Coca-Cola Poland Services w zakresie napojów izotonicznych oraz energetycznych. Współpraca obejmuje opracowanie oraz realizację strategii pozycjonowania obu rodzajów napojów. Agencja odpowiada także za prowadzenie biura prasowego.