Złote godło „LAUR KLIENTA 2006” dla Centralwings
  • 0
  • 1
6.07.2006

Złote godło „LAUR KLIENTA 2006” dla Centralwings

Polskie tanie linie lotnicze Centralwings otrzymały nagrodę Przeglądu Gospodarczego dodatku Gazety Prawnej – Złote Godło „LAUR KLIENTA”. Redakcja po raz drugi przeprowadziła badania, które wyłoniły najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2006

Marka pkt.pl otrzymała tytuł Marki Wysokiej Reputacji

Firma Polskie Książki Telefoniczne Sp.z.o.o. zgłosiła markę pkt.pl do ogólnopolskiego badania reputacji marek Premium Brand 2006. Wyniki konkursu zostały ogłoszone 22 czerwca, podczas Gali, która odbyła się w Pałacu Kultury i Nauki. Spośród 73 marek, które zostały zgłoszone do badania w ośmiu kategoriach, pkt.pl przystąpiło do badania w kategorii „otwartej”. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward/Brown SMG/KRC i jest to pierwsze tego typu badanie marek w Polsce.