0 1 0 0 0 10.07.2006Sprzedaż ubezpieczeń STU Ergo Hestia przez telefonW czerwcu br. Call Center Poland rozpoczęła współpracę z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń Ergo Hestia.
0 1 0 0 0 10.07.2006Oskar dla CapivituCapivit Sun System otrzymał nagrodę Oskara 2006 przyznawaną przez miesięcznik branżowy „Kosmetyki”.
0 1 0 0 0 10.07.2006Opowiedz swoją historięW ramach serwisu „Wakacje z Gadu-Gadu” (wakacje.gadu-gadu.pl) wystartował konkurs, w którym główną nagrodą jest tygodniowa wycieczka dla 2 osób na Cyprze – wyspie miłości. Aby wziąć udział w konkursie należy podzielić się własną historią, związaną z Gadu-Gadu, opisującą poznanie drugiej osoby przez komunikator. Prace - w formie tekstu, prac graficznych lub zapisów rozmów na GG - należy nadsyłać na adres wakacje@gadu-gadu.pl.
0 1 0 0 0 7.07.2006PRIMUM PR dla Michaela DouglasaAgencja PRIMUM Public Relations zdobyła, wraz ze swoim partnerem sieciowym Media Consulta, nowego Klienta - IBATUR ((Instytut Balear del Turisme). W ramach podpisanego kontraktu agencja odpowiedzialna jest za oprawę medialną pobytu w Polsce Michaela Douglasa. Przyjazd (8 lipca 2006) aktora, producenta i zdobywcy filmowych Oscarów - Michaela Douglasa, związany jest z promocją w Warszawie Archipelagu Balearów - Majorki, Minorki, Ibizy i Formentery, najczęściej odwiedzanych wysp na świecie, położonych na Morzu Śródziemnym.
0 1 0 0 0 7.07.2006Schulz, Freskovita, Mlekovita i produkty dla całej rodzinyNowy brand Freskovita to linia produktów stworzonych przez SM Mlekovita. Autorem pierwszego spotu tego brandu jest Agencja Schulz.
0 1 0 0 0 7.07.2006Reklamy telewizorów AQUOS nagrodzoneNa drugim japońskim konkursie reklamowym organizowanym przez Międzynarodowy Związek Reklamy (IAA – oddział japoński) nagrodzone zostały dwie reklamy telewizyjne telewizorów Sharp AQUOS.
0 0 0 0 0 7.07.2006Tex Mex znów silnie wspierany – drugi etap kampanii reklamowej DelectyOd lipca do sierpnia br. potrwa drugi etap intensywnej kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta. Działania reklamowe, pod nie zmienionym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową. Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.
0 1 0 0 0 7.07.2006Kager Racing TeamFirma Fota S.A. – producent i dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych (marka Kager) – angażuje się w kolejne przedsięwzięcie w zakresie sponsoringu sportowego. Tym razem została sponsorem zespołu wyścigowego Marka Szymczyka, który w tegorocznych Górskich Samochodowych Mistrzostwach Polski (GSMP) wystąpi w barwach Kager Racing Team.
0 1 0 0 0 7.07.2006Kasztelan po raz kolejny sponsorem festiwalu „Kasztelania”Marka Kasztelan, z portfolio Carlsberg Polska, już po raz jedenasty jest sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Folklorystycznego „Kasztelania”. Festiwal rozpoczyna się już w najbliższy piątek, 7 lipca, oczywiście w mieście, w którym warzone jest piwo Kasztelan – Sierpcu.
0 1 0 0 0 6.07.2006Sanitec KOŁO uruchomił wielojęzyczną stronę wejściową w domenie KOLO.EUSanitec KOŁO, po 187 dniach oczekiwania na rozpatrzenie wniosku rejestracyjnego europejskiej domeny internetowej .EU, uruchomił wielojęzyczną stronę wejściową w domenie KOLO.EU. Jest to duży sukces, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że wielu firmom działającym na polskim rynku się to nie udało. Orlen, Agora, Lot, Wawel zostały uprzedzone przez inne firmy europejskie w wyścigu po domeny EU. Najczęstszymi przyczynami niepowodzeń w procesie rejestracji było zbyt późne złożenie wniosku i niekompletna dokumentacja.