0 1 0 6.10.2006Wszyscy kibicujemy UEFA EURO 2012 w Polsce i na UkrainieRuszyła społeczna kampania reklamowa, promująca polsko-ukraińską kandydaturę do organizacji Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012. W ciągu najbliższych tygodni do poparcia tej wspaniałej idei przekonywać będą billboardy, reklamy telewizyjne, prasowe i radiowe w całej Polsce. Entuzjazm wzmocnić mają liczne działania niestandardowe i happeningi.
0 1 0 6.10.2006Henkel najbardziej odpowiedzialną firmą sektora dóbr szybkozbywalnychNiezależna firma badawcza oekom research opublikowała wyniki Rankingu na Najbardziej Odpowiedzialną Firmę. Wśród przedsiębiorstw z sektora produktów szybkozbywalnych, podobnie jak w 2004 r., zwyciężył Henkel.
0 1 0 6.10.2006Eventlab i Goodwill PR Services dla Diageo PolskaFirma Diageo Polska Sp. z o.o. powierzyła agencjom Eventlab i Goodwill PR Services, należącym do grupy Mothership, obsługę imprez mających na celu wzmocnienie wizerunku szampana Moët & Chandon Rose Impérial.
0 1 0 6.10.2006Większy zasięg sieci SuperNet 6×3Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, realizuje dynamiczny rozwój nośników SuperNet 6x3. Obecnie finalizowany jest drugi etap budowy sieci, w wyniku którego na koniec 2006 r. firma zaoferuje swoim klientom 1000 prestiżowych powierzchni reklamowych o formacie 6x3m.
0 1 0 6.10.2006Opony Bridgestone ponownie na autobusachWraz ze zbliżającą się zimą, rozpoczął się czas na wymianę opon. Jako pierwsza w tym sezonie kampanię na autobusach rozpoczęła firma Bridgestone. Na ulice największych miast Polski wyjechało 65 autobusów reklamujących „zimowy komplet polarny”.
0 1 0 6.10.2006„MTV START:KREACJA!” we współpracy z Puma CreateRozpoczął się projekt „MTV START:KREACJA!”, realizowany wspólnie przez Procter & Gamble Prestige Products - producenta zapachu Puma Create i MTV. Akcja ma na celu uaktywnienie potencjału twórczego, drzemiącego w młodych ludziach.
0 1 0 6.10.2006Call Center Poland umawia spotkania z Makro Cash and Carry6 października Call Center Poland rozpoczyna drugi etap kampanii prowadzonej dla Makro Cash and Carry dotyczącej oferty zestawów świątecznych dla firm.
0 1 0 6.10.2006Już wkrótce Lexus Fashion Night317 listopada w Warszawie odbędzie się trzecia już edycja Lexus Fashion Night - pokazu mody z udziałem światowych modelek, któremu towarzyszą premiery najnowszych modeli Lexusa. Tym razem gwiazdą pokazu będzie najnowszy, flagowy model LS 460 - najbardziej luksusowa i ekskluzywna limuzyna spośród Lexusów.
0 1 0 6.10.2006AMS rozpoczyna montaże nośników CITYSCROLLW ramach Programu Rozwoju Outdooru AMS rozpoczyna realizację zakrojonego na dużą skalę projektu inwestycyjnego. System nowoczesnych, przewijanych nośników CITYSCROLL, obejmujących 600 stron ekspozycyjnych, zaprojektowany jako integralny element krajobrazu miejskiego ma stanąć w pierwszym etapie w 8 największych aglomeracjach Polski. Te eleganckie nośniki typu backlight mają charakter wielkomiejskiego mebla, są montowane w centrach miast, przy skrzyżowaniach, miejskich placach i rondach, na trasach dojazdu do centrum. Starannie dobrane lokalizacje gwarantują miejsca o najwyższym natężeniu ruchu kołowego i pieszego, spowolnionego przez sygnalizację świetlną i inne ograniczenia prędkości.
0 1 0 6.10.2006Stać Cię na Dom już po raz drugi z mBankiemJuż prawie 600 osób przyłączyło się do II edycji Akcji mBanku i miesięcznika Ładny Dom - Stać Cię Na Dom. W jej ramach Uczestnicy mogą otrzymać kredyt hipoteczny oraz gotówkowy na atrakcyjnych warunkach.