Tex Mex znów silnie wspierany – drugi etap kampanii reklamowej Delecty
  • 0
  • 0
7.07.2006

Tex Mex znów silnie wspierany – drugi etap kampanii reklamowej Delecty

Od lipca do sierpnia br. potrwa drugi etap intensywnej kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta. Działania reklamowe, pod nie zmienionym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową. Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2006

6 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.07.2006

Sanitec KOŁO uruchomił wielojęzyczną stronę wejściową w domenie KOLO.EU

Sanitec KOŁO, po 187 dniach oczekiwania na rozpatrzenie wniosku rejestracyjnego europejskiej domeny internetowej .EU, uruchomił wielojęzyczną stronę wejściową w domenie KOLO.EU. Jest to duży sukces, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że wielu firmom działającym na polskim rynku się to nie udało. Orlen, Agora, Lot, Wawel zostały uprzedzone przez inne firmy europejskie w wyścigu po domeny EU. Najczęstszymi przyczynami niepowodzeń w procesie rejestracji było zbyt późne złożenie wniosku i niekompletna dokumentacja.