PRIMUM PR dla Michaela Douglasa
  • 0
  • 1
7.07.2006

PRIMUM PR dla Michaela Douglasa

Agencja PRIMUM Public Relations zdobyła, wraz ze swoim partnerem sieciowym Media Consulta, nowego Klienta – IBATUR ((Instytut Balear del Turisme). W ramach podpisanego kontraktu agencja odpowiedzialna jest za oprawę medialną pobytu w Polsce Michaela Douglasa. Przyjazd (8 lipca 2006) aktora, producenta i zdobywcy filmowych Oscarów – Michaela Douglasa, związany jest z promocją w Warszawie Archipelagu Balearów – Majorki, Minorki, Ibizy i Formentery, najczęściej odwiedzanych wysp na świecie, położonych na Morzu Śródziemnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 lipca 2006

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
7.07.2006

Tex Mex znów silnie wspierany – drugi etap kampanii reklamowej Delecty

Od lipca do sierpnia br. potrwa drugi etap intensywnej kampanii reklamowej produktów z teksańsko-meksykańskiej linii Tex Mex marki Delecta. Działania reklamowe, pod nie zmienionym hasłem „Odkryj Meksyk w swoim domu!”, obejmą telewizję, prasę konsumencką i handlową. Celem akcji jest poinformowanie rynku o nowych produktach w asortymencie linii oraz ugruntowanie wizerunku marki Delecta, jako marki żywnościowej i godnego zaufania dostawcy produktów etnicznych.