0 1 0 0 0 10.07.2006Perła w rękach Hand MadeRozpoczęła się druga odsłona wizerunkowej kampanii piwa Perła - sztandarowej marki Browarów Lubelskich. Kreacja została przygotowana przez agencję Hand Made, która zwyciężyła w przetargu na obsługę tej marki.
0 1 0 0 0 10.07.2006Samsung – nagroda za telefon do Braille’aTelefon komórkowy przystosowany do obsługi brajla dla niewidomych i niedowidzących (nazwa modelu: Touch Messenger) zdobył Złotą Nagrodę Industrial Design Excellence Awards (IDEA) - jednego z najbardziej prestiżowych konkursów wzornictwa przemysłowego.
0 1 0 0 0 10.07.2006PLAKATIV dla ING Bank ŚląskiPLAKATIV Poland realizuje kampanię wielkoformatową „Moja Karta ING”. ING Bank Śląski oferuje możliwość stworzenia własnej karty ING obecnym i przyszłym Klientom – zarówno tym korzystającym jak i nie korzystającym z Internetu. Na karcie znaleźć się mogą dowolne zdjęcia ze zbiorów Klienta, takie jak: zdjęcie ukochanego dziecka, zabawna fotka czworonoga, wspomnienie ze szczególnie udanych wakacji lub też zdjęcia wybrane z przygotowanej specjalnie bankowej galerii wzorów.
0 1 0 0 0 10.07.2006Network PR kolejny rok dla Activii firmy DanoneAgencja Network PR jest już drugi rok odpowiedzialna za prowadzenie kompleksowych działań public relations dla marki Activia – probiotycznego produktu spożywczego firmy Danone. Działania realizowane na zasadzie full service obejmują m.in. media relations, brand public relations, projektowanie i realizację akcji informacyjnych i edukacyjnych, dostarczanie treści do serwisu internetowego, wsparcie relacji ze środowiskiem medycznym, organizację wydarzeń specjalnych.
0 1 0 0 0 10.07.2006Złote Spinacze 200625 SIERPNIA 2006 – to pierwszy termin zgłaszania projektów PR do konkursu „Złote Spinacze”.
0 1 0 0 0 10.07.2006REMES sponsorem KKS LECH POZNAŃ S.S.A.KKS LECH POZNAŃ S.S.A. podpisał umowę z firmą REMES. Na jej mocy REMES został sponsorem głównym klubu, a logo firmy będzie widoczne na przedniej stronie koszulek w których występować będą piłkarze pierwszego zespołu Lecha Poznań. Pakiet usług marketingowych poza powierzchnią reklamową objął również wykorzystanie nazwy oraz logo klubu jak i wspólne akcje promocyjne wykorzystujące wizerunek Lecha Poznań.
0 1 0 0 0 10.07.2006KKS Lech Poznań – od teraz z Warką„Chcemy być lepsi” nowe hasło KKS Lecha Poznań, będzie realizowane dzięki wsparciu marki Warka.
0 1 0 0 0 10.07.2006Zero,2 Inżynieria Marki i nowe oblicze KKS Lech Poznań SSA9 maja 2006 Amica Sport SSA i WKP Lech Poznań podpisały umowę dotyczącą połączenia dwóch klubów piłkarskich. Na bazie tych działań powstał KKS Lech Poznań SSA. Jego nowym obliczem zajęła się Zero 2 Inżynieria Marki. W ramach prac nad nowym wizerunkiem klubu powstały: CI, pakiety sponsorskie, prezentacja multimedialna i elementy identyfikacji zewnętrznej.
0 1 0 0 0 10.07.2006Cezex partnerem krakowskiej wystawy Available ArtNa przełomie lipca i sierpnia w Galerii Camelot w Krakowie odbędzie się wystawa Available Art 3 AWAY. Cezex jest jednym z partnerów wystawy.
0 1 0 0 0 10.07.2006Grand Prix Art Director’s Club dla „Wolności słowa na Białorusi”Kampania „Wolność słowa na Białorusi” otrzymała Grand Prix europejskiego Art Director’s Club.