0 1 0 0 0 12.07.2006Najnowsza fala badania Radio TrackKomitetu Badań Radiowych zaakceptował najnowszą falę badania Radio Track.
0 1 0 0 0 11.07.2006Bankier.pl najpopularniejszy wśród dziennikarzyBankier.pl jest najczęściej wykorzystywanym internetowym źródłem informacji ekonomicznych i finansowych dla dziennikarzy – wskazuje najnowsze badanie ARC Rynek i Opinia. Ponad 70% dziennikarzy deklaruje, że najczęściej poszukuje tych informacji w internetowych portalach finansowych, a prawie 64% właśnie w Bankier.pl.
0 1 0 0 0 11.07.2006Wysoka skuteczność reklamy pokładowej CentralwingsFabryka Pomysłów przedstawiła wyniki badań skuteczności reklamy pokładowej w samolotach Centralwings, przeprowadzonych we współpracy z instytutem badawczym TNS/OBOP. Dowodzą one bardzo wysokiej postrzegalności i zapamiętywalności działań reklamowych prowadzonych wewnątrz samolotów.
0 1 0 0 0 11.07.2006Nowy projekt Cruso PRW czerwcu 2006, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Alfa Intel, producentem nowego balsamu Ratownik. Do głównych zadań agencji należą media relations, związane z wprowadzeniem preparatu na rynek.
0 1 0 0 0 11.07.2006Kompass rozszerza swój zakresObecnie wyszukiwarka biznesowa Kompass wzbogacona została o dodatkowe, najczęściej używane na świecie systemy klasyfikacji działalności gospodarczych: Północnoamerykański System Klasyfikacji NAICS,Europejską Klasyfikację Działalności Gospodarczej NACE ,Wspólny Słownik Zamówień CPV,Standardową Klasyfikację Przemysłu SIC.Wprowadzone systemy klasyfikacji oparte na tabeli przejść miedzy metodą indeksacji produktów i usług Kompass aktualizowane są dwa razy w roku celem uzupełnienia indeksów o nowe hasła.
0 1 0 0 0 11.07.2006Linea Recta po raz kolejny dla FriskiesNestle Purina przygotowała letnią kampanię reklamową wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt Friskies. Kampania ma celu podniesienie sprzedaży oraz wsparcie programu Puriny „Zwierzak Bezpieczny w Podróży”.
0 1 0 0 0 11.07.2006Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska – skuteczna nauka poprzez zabawęDiageo Polska, dystrybutor i producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych w Polsce (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s) zaprosił starannie wyselekcjonowanych barmanów na drugą sesję tegorocznej edycji Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration (JW MBA).
0 1 0 0 0 11.07.2006„Moje auto i ja na wakacjach”Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl przygotowała i uruchomiła wakacyjny konkurs internetowy "Moje auto i ja na wakacjach", w którym Użytkownicy będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody oraz upominki. Wystarczy przesłać jedno zdjęcie z opisem i nawigacje satelitarne TravelPilot mogą mieć nowych właścicieli.
0 1 0 0 0 11.07.2006Rusza telewizyjna kampania reklamowa promocji „Harnaś sprawiedliwy”10 lipca ruszyła najnowsza telewizyjna kampania reklamowa marki Harnaś, wspierająca największą w tym roku promocję marki - Harnaś Sprawiedliwy.
0 2 0 0 0 11.07.2006RMF FM coraz silniejsze w grupie docelowejNajnowsze wyniki badania słuchalności stacji radiowych SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują na wyraźne umocnienie czołowej pozycji radia RMF FM w grupie docelowej, wśród słuchaczy w wieku 25-39 lat. Stacja RMF FM - lider w rankingu słuchalności - zanotowała wzrost udziału, osiągając wynik na poziomie blisko 29% i zwiększając tym samym dystans wobec swojego głównego konkurenta, Radia ZET, które w tym okresie zanotowało spadek udziału do 21,5%.