Linea Recta po raz kolejny dla Friskies
  • 0
  • 1
11.07.2006

Linea Recta po raz kolejny dla Friskies

Nestle Purina przygotowała letnią kampanię reklamową wspierającą sprzedaż karmy dla zwierząt Friskies. Kampania ma celu podniesienie sprzedaży oraz wsparcie programu Puriny „Zwierzak Bezpieczny w Podróży”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2006

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2006

RMF FM coraz silniejsze w grupie docelowej

Najnowsze wyniki badania słuchalności stacji radiowych SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują na wyraźne umocnienie czołowej pozycji radia RMF FM w grupie docelowej, wśród słuchaczy w wieku 25-39 lat. Stacja RMF FM - lider w rankingu słuchalności - zanotowała wzrost udziału, osiągając wynik na poziomie blisko 29% i zwiększając tym samym dystans wobec swojego głównego konkurenta, Radia ZET, które w tym okresie zanotowało spadek udziału do 21,5%.