RMF FM coraz silniejsze w grupie docelowej
  • 0
  • 2
11.07.2006

RMF FM coraz silniejsze w grupie docelowej

Najnowsze wyniki badania słuchalności stacji radiowych SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują na wyraźne umocnienie czołowej pozycji radia RMF FM w grupie docelowej, wśród słuchaczy w wieku 25-39 lat. Stacja RMF FM – lider w rankingu słuchalności – zanotowała wzrost udziału, osiągając wynik na poziomie blisko 29% i zwiększając tym samym dystans wobec swojego głównego konkurenta, Radia ZET, które w tym okresie zanotowało spadek udziału do 21,5%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2006