Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska – skuteczna nauka poprzez zabawę - Marketing przy Kawie
Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska – skuteczna nauka poprzez zabawę
  • 0
  • 1
11.07.2006

Program Johnnie Walker Master of Bar Administration firmy Diageo Polska – skuteczna nauka poprzez zabawę

Diageo Polska, dystrybutor i producent jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych w Polsce (między innymi Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s) zaprosił starannie wyselekcjonowanych barmanów na drugą sesję tegorocznej edycji Programu Johnnie Walker Master of Bar Administration (JW MBA).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lipca 2006

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2006

RMF FM coraz silniejsze w grupie docelowej

Najnowsze wyniki badania słuchalności stacji radiowych SMG/KRC A Millward Brown Company wskazują na wyraźne umocnienie czołowej pozycji radia RMF FM w grupie docelowej, wśród słuchaczy w wieku 25-39 lat. Stacja RMF FM - lider w rankingu słuchalności - zanotowała wzrost udziału, osiągając wynik na poziomie blisko 29% i zwiększając tym samym dystans wobec swojego głównego konkurenta, Radia ZET, które w tym okresie zanotowało spadek udziału do 21,5%.