0 1 12.07.2006Najnowsza fala badania Radio Trackbadania marketingowe TweetKomitetu Badań Radiowych zaakceptował najnowszą falę badania Radio Track.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.07.2006Bankier.pl najpopularniejszy wśród dziennikarzyBankier.pl jest najczęściej wykorzystywanym internetowym źródłem informacji ekonomicznych i finansowych dla dziennikarzy – wskazuje najnowsze badanie ARC Rynek i Opinia. Ponad 70% dziennikarzy deklaruje, że najczęściej poszukuje tych informacji w internetowych portalach finansowych, a prawie 64% właśnie w Bankier.pl.
0 1 0 0 0 11.07.2006Wysoka skuteczność reklamy pokładowej CentralwingsFabryka Pomysłów przedstawiła wyniki badań skuteczności reklamy pokładowej w samolotach Centralwings, przeprowadzonych we współpracy z instytutem badawczym TNS/OBOP. Dowodzą one bardzo wysokiej postrzegalności i zapamiętywalności działań reklamowych prowadzonych wewnątrz samolotów.
0 1 0 0 0 11.07.2006Nowy projekt Cruso PRW czerwcu 2006, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Alfa Intel, producentem nowego balsamu Ratownik. Do głównych zadań agencji należą media relations, związane z wprowadzeniem preparatu na rynek.
0 1 0 0 0 11.07.2006Kompass rozszerza swój zakresObecnie wyszukiwarka biznesowa Kompass wzbogacona została o dodatkowe, najczęściej używane na świecie systemy klasyfikacji działalności gospodarczych: Północnoamerykański System Klasyfikacji NAICS,Europejską Klasyfikację Działalności Gospodarczej NACE ,Wspólny Słownik Zamówień CPV,Standardową Klasyfikację Przemysłu SIC.Wprowadzone systemy klasyfikacji oparte na tabeli przejść miedzy metodą indeksacji produktów i usług Kompass aktualizowane są dwa razy w roku celem uzupełnienia indeksów o nowe hasła.