0 1 0 0 0 18.07.2006Cruso PR dla AugustowiankiAgencja Cruso Public Relations rozpoczęła komunikację PR dla producenta naturalnej wody mineralnej Augustowianka. Marka ta popularna jest szczególnie w regionie Mazur i Podlasia, skąd wydobywana jest unikatowa kompozycja składników mineralnych zawartych w wodzie. Podjęte działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki oraz uświadomienie konsumentom szerokiej oferty produktowej i możliwości wyboru.
0 1 0 0 0 18.07.2006Wakacyjny przewodnik dla młodych ludzi „dlatego!” specjalnie na wakacjeOd 18 lipca w najlepszych wakacyjnych kurortach rozdawany jest największy bezpłatny przewodnik dla młodych ludzi na lato. Będzie w nim można znaleźć największe kalendarium wakacyjnych imprez, informacje, jak ustrzec się przed modowymi wpadkami, uniknąć niepożądanych typów turystów czy jak odpowiednio zachować się w barze.
0 1 0 0 0 18.07.2006Polska premiera dotykowego Samsung E900 w Studiu TVNW dniu dzisiejszym odbyło się (w studiu Dzień Dobry TVN) oficjalne wprowadzenie na polski rynek nowego telefonu Samsung E900. Telefon przeznaczony jest głównie dla Pań, a jego cechą szczególną jest szklana, dotykowa klawiatura (zastępująca tradycyjne klawisze).
0 1 0 0 0 18.07.2006W poszukiwaniu drzewa butelkowca, czyli Łomża Export – „Szanuj Zieleń”Przedzierając się przez dziewiczą dżunglę w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła kwitnący banknotami krzew mamonowca oraz niezwykłe drzewo sandałowe. Jednakże największym odkryciem, jakiego dokonali, było drzewo butelkowca, które wydało dojrzałe owoce – butelki piwa Łomża Export. Tak rozpoczyna się kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.
0 1 0 0 1 18.07.2006Zróbmy dobry klimatWieczór, czule przytulająca się para, w tle lampka tworząca ciepły nastrój. Jednak cały klimat psuje światło wydobywające się z pokoju obok. Takie zdjęcie już można zobaczyć na latarniach i wiatach przystankowych w największych miastach w Polsce. Właśnie rusza społeczna kampania reklamowa międzynarodowej organizacji ekologicznej WWF „Zróbmy dobry klimat”.
0 1 0 0 1 18.07.2006IQ Marketing dla marki PeroniTrwa kampania wizerunkowa prowadzona dla Peroni Nastro Azzurro, nowej na polskim rynku marki piwa, wprowadzonej do portfolio Kompanii Piwowarskiej w kwietniu b.r. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 1 18.07.2006„Bezpieczna jazda z MTV”MTV rozpoczyna kampanię społeczną „Bezpieczna jazda z MTV”, mającą na celu propagowanie bezpiecznego seksu.
0 1 0 0 0 18.07.2006VTrip.pl rozwija „wirtualne odziały”Jeden z największych polskich portali turystycznych VTrip.pl rozwija swój Program Afiliacyjny przy współpracy ze szwedzką firmą TradeDoubler.
1 1 0 0 0 18.07.2006Fabryka szczęścia (wideo)Na ekrany stacji telewizyjnych w Polsce wszedł właśnie najnowszy film reklamowy Coca-Coli, zatytułowany „Happiness Factory".
0 1 0 0 0 17.07.2006At Media Sailing Team 2006Tego lata po wodach mazurskich jezior pływają dwa luksusowe jachty pod banderą At Media - Pierwszego w Polsce Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych. Sezon żeglarski zainaugurowała wyprawa zespołu At Media, która odbyła się w pierwszy lipcowy weekend. Na kolejne eskapady do Krainy Wielkich Jezior Mazurskich At Media zaprasza swoich Klientów.