Cruso PR dla Augustowianki
  • 0
  • 1
18.07.2006

Cruso PR dla Augustowianki

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła komunikację PR dla producenta naturalnej wody mineralnej Augustowianka. Marka ta popularna jest szczególnie w regionie Mazur i Podlasia, skąd wydobywana jest unikatowa kompozycja składników mineralnych zawartych w wodzie. Podjęte działania mają na celu zbudowanie wizerunku marki oraz uświadomienie konsumentom szerokiej oferty produktowej i możliwości wyboru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53464 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.07.2006

W poszukiwaniu drzewa butelkowca, czyli Łomża Export – „Szanuj Zieleń”

Przedzierając się przez dziewiczą dżunglę w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła kwitnący banknotami krzew mamonowca oraz niezwykłe drzewo sandałowe. Jednakże największym odkryciem, jakiego dokonali, było drzewo butelkowca, które wydało dojrzałe owoce – butelki piwa Łomża Export. Tak rozpoczyna się kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.