0 1 18.07.2006„Bezpieczna jazda z MTV”kampanie społeczne TweetMTV rozpoczyna kampanię społeczną „Bezpieczna jazda z MTV”, mającą na celu propagowanie bezpiecznego seksu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53494 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 1 0 0 1 18.07.2006VTrip.pl rozwija „wirtualne odziały”Jeden z największych polskich portali turystycznych VTrip.pl rozwija swój Program Afiliacyjny przy współpracy ze szwedzką firmą TradeDoubler.
1 1 0 0 1 18.07.2006Fabryka szczęścia (wideo)Na ekrany stacji telewizyjnych w Polsce wszedł właśnie najnowszy film reklamowy Coca-Coli, zatytułowany „Happiness Factory".
0 1 0 0 1 17.07.2006At Media Sailing Team 2006Tego lata po wodach mazurskich jezior pływają dwa luksusowe jachty pod banderą At Media - Pierwszego w Polsce Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych. Sezon żeglarski zainaugurowała wyprawa zespołu At Media, która odbyła się w pierwszy lipcowy weekend. Na kolejne eskapady do Krainy Wielkich Jezior Mazurskich At Media zaprasza swoich Klientów.
0 1 0 0 1 17.07.2006ŁOWICZ zmienia logo i szatę graficzną opakowańJuż wkrótce na półkach sklepowych zaczną pojawiać się produkty marki ŁOWICZ (Agros Nova Sp. z o.o) w nowej szacie graficznej - jeszcze bardziej naturalne, apetyczne i nowoczesne. A to wszystko dzięki zmianom logotypu i grafiki opakowań, która obejmie wszystkie produkty marki. Zmiany będą wprowadzane stopniowo.