0 1 0 0 1 18.07.2006Ponad 200 wakacyjnych imprez z ProvidentemJak co roku Provident Polska ruszył ze swoją wakacyjną kampanią promocyjną „Akcja lato”, która potrwa do końca września. Jej głównym celem jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży poprzez pozyskanie nowych klientów oraz dotarcie do osób, które już korzystały z usług Providenta w przeszłości.
0 1 0 0 0 18.07.2006Strona VolvoDesign.pl zwycięzcą Favorite Website Awards (FWA)Nagroda Site Of The Day (SOTD) dla strony VolvoDesign.pl została przyznana przez brytyjski Favorite Website Award, która wyróżnia najnowocześniejsze i najlepiej zaprojektowane serwisy na świecie. VolvoDesign.pl może poszczycić się tym, że technologia w jakiej ją wykonano, została użyta tylko w dwóch innych przypadkach. Witryna wyróżnia się na tle innych serwisów stworzonych w technologii Flash, a to za sprawą wielu udogodnień rzadko wykorzystywanych dotychczas przez serwisy flashowe.
0 1 0 0 0 18.07.2006Agencja Mediadem dla Edipresse PolskaAgencja MediaDem już po raz czwarty będzie odpowiedzialna za działania PR związane z akcją bezpłatnych badań Commercial Union Vita-tour. Akcja jest organizowana po raz piąty przez magazyn o zdrowiu Vita należący do Wydawnictwa Edipresse Polska, sponsorem akcji po raz trzeci jest grupa finansowo-ubezpieczeniowa Commercial Union.
0 1 0 0 0 18.07.2006Partner of Promotion dla Fundacji Edukacji EkonomicznejAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją Edukacji Ekonomicznej. Od połowy lipca 2006 do końca 2007 roku Partner of Promotion będzie odpowiedzialna za promocję i relacje mediowe projektu E-Pracownik.
0 1 0 0 0 18.07.2006Impreza muzyczna Nokia Trends przyciągnęła tysiące młodych ludzi5 tysięcy młodzieży bawiło się w sobotę na zorganizowanej przez A1 Agencję Reklamową na warszawskim Służewcu imprezie Nokia Trends. Gwiazdy wieczoru - Mylo DJ, Fischerspooner oraz Tiga rozgrzali swoimi występami całą publiczność.
0 1 0 0 0 18.07.2006Przetarg Herbapolu rozstrzygniętyAgencja McCann Erickson wraz z MRM Momentum i Zentropy Partners (firmami należącymi do McCannWorldgroup) wygrały przetarg na obsługę nowej marki Herbapolu Lublin.
0 1 0 0 0 18.07.2006Pleciony Rower Heyah – nowy konkurs na Wyspach HeyahRozpoczął się nowy konkurs przygotowany dla wszystkich klientów Wysp Heyah. Codziennie, od 17 lipca do 31 sierpnia Heyah rozdaje rowery.
0 1 0 0 0 18.07.2006Great Open House dla PalmoliveTrwa promocja konsumencka produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy realizowana przez agencję Great Open House.
0 1 0 0 0 18.07.2006UPS wspiera świat modyFirma UPS ponownie podkreśliła swój silny związek ze światem mody, wyrobów tekstylnych oraz dóbr luksusowych, zostając sponsorem kilku młodych projektantów z branży.
0 1 0 0 0 18.07.2006Kampania społeczna „Piłeś – nie prowadź!” na nośnikach reklamy zewnętrznej17 lipca rozpoczęła się społeczna kampania „Piłeś – nie prowadź!”, która pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce.