IQ Marketing dla marki Peroni
  • 0
  • 1
18.07.2006

IQ Marketing dla marki Peroni

Trwa kampania wizerunkowa prowadzona dla Peroni Nastro Azzurro, nowej na polskim rynku marki piwa, wprowadzonej do portfolio Kompanii Piwowarskiej w kwietniu b.r. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

rafal

18 lat temu

kto pije włoskie piwo ????

Niestety musiałem pić powyższy szlam ostatnio na wakacjach w Toskanii - bleeee
Z marketingowego punktu widzenia nie sądze by ktoś w Polsce był w stanie wypromować włoskie piwo (tam mają chyba tylko 3 rodzaje piwa hehehe) jako piwo dla elit. Próbował już Miller, Corona ... i po chwili "zachłysnięcia się" nimi nawet "trendsetterzy" :) się od nich odwrócili. Obecnie Miller jako typowy amerykański sika... kupowany jest przez ...(no właśnie kupuje ktoś to?)

18 lipca 2006

17 lipca 2006