0 1 0 17.10.2006Wyjątkowy urodzaj w agencji interaktywnej Pro-CreationPrzepiękne słońce gorących letnich dni wpłynęło na wyjątkowy urodzaj w agencji interaktywnej Pro-Creation. Koniec lata zaowocował aż dziesięcioma uruchomionymi projektami oraz sześcioma nowymi budżetami zdobytymi przez agencję (między innymi: US Pharmacia Polska, Eureko – obsługiwane we współpracy z agencją ComPress Public Relations, Coram Polska, Mistique).
0 1 0 17.10.2006Ludzie listy pisząWedług badań przeprowadzonych przez TNS OBOP, aż 73% Polaków wysyła korespondencję za pośrednictwem Poczty Polskiej i częściej robią to kobiety (81%) niż mężczyźni (65%).
0 1 0 17.10.2006Sylwester z TravelOne.plNowy serwis internetowy Sylwester.Travelone.pl to wybór najciekawszych ofert sylwestrowych i kolejny krok do ułatwienia Klientom internetowych poszukiwań wczasów.
0 1 0 17.10.2006Reserved z XXL Communication – ciąg dalszyFirma LPP, która jest właścicielem marek odzieżowych RESERVED i CROPP TOWN kontynuuje współpracę z XXL Communication w zakresie ekspozycji wielkoformatowych.
0 1 0 17.10.2006Kostka tlenowaIdea kostki tlenowej brzmi całkiem rozsądnie – mały breloczek pochłania nieprzyjemne zapachy: spaliny, dym papierosowy, pot i tym podobne. Niestety, szczegóły techniczne, trwałość i przede wszystkim zasada działania pozostają sekretem. Ciekawość rośnie, gdy dowiadujemy się, że kostka ma zmniejszać ryzyko wystąpienia astmy i alergii, a nawet złapania groźnych wirusów. Już wydawało się, że trafiliśmy na coś pożytecznego, a tu od razu tyle niewiadomych. bongo.pl
0 1 0 17.10.2006Czapka z radiem„Wbudowany” – oto słowo klucz w świecie gadżetów. Większość z nich to zwykły przedmiot z „wbudowanym” innym zwykłym przedmiotem, co w efekcie daje urządzenie niezwykłe i zazwyczaj bardzo śmieszne. Tak jak ten wynalazek rodem z kreskówki o Jetsonach – czapka z daszkiem, która „wbudowane” ma niewielkie radio oraz baterię słoneczną. Słońce świeci, bateria zasila radio, a muzyka płynie z położonego tuż przy uchu głośnika. I jeszcze ta antenka... Sami chcą, żeby się z nich naśmiewać. Może to lubią? global-merchants.com
0 1 1 17.10.2006e-VideoBOK – rewolucja w kontaktach z klientemFirma VidCom.pl Sp. z o.o. wprowadza na rynek e-VideoBOK – rozwiązanie, które radykalnie odmienia oblicze współczesnego Biura Obsługi Klienta.
0 1 0 17.10.2006Sukces kampanii „Garnier Czyste Brzmienie”Trwa druga edycja kampanii promocyjnej „Czyste Brzmienie” marki Garnier. Jednym z najważniejszych jej elementów jest specjalnie stworzona strona internetowa GarnierCzysteBrzmienie.pl oraz konkurs on-line „Zostań DJem”. Jednocześnie prowadzone są działania reklamowe w mediach tradycyjnych oraz imprezy promocyjne w wybranych miastach Polski.
0 1 0 17.10.2006Skoda Roomster na nośnikach XXL CommunicationOperator reklamy wielkoformatowej XXL Communication realizuje ekspozycje reklamową dla Skody Roomster. Z początkiem października na nośnikach wielkoformatowych rozpoczęła się kampania promocyjna kompaktowego minivana Skoda Roomster, która stanowi uzupełnienie wcześniej prowadzonych działań reklamowych zakrojonych na szeroką skalę.
0 1 0 17.10.2006Otwarto pierwszy w Polsce bar Grant’saMusic Bar Light Box Gallery ruszył 13 października w Krakowie. To pierwszy w Polsce bar firmowany przez szkocką whisky Grant’s.