Espresso

24 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

Cezex wsparł Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym

Firma Cezex już od wielu lat, poprzez swój lokalny oddział w Lublinie, współpracuje z lubelskim Wojewódzkim Ośrodkiem Kultury – głównym organizatorem Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym. Cezex, podobnie jak w latach ubiegłych, także i w tym roku przekazał papier na wykonanie druków służących festiwalowi i promocji polskiej tradycyjnej kultury narodowej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

Outdoor górą, telewizja traci

Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino) pt. „Po PROstu PRO”. Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln). Swe udziały kosztem mediów PRO po raz kolejny straciła telewizja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego. EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.

21 lipca 2006

Poprzednie Następne