0 1 0 0 0 24.07.2006Partner ASM dla GlobolFirma Globol Sp. z o.o. podjęła z Partner ASM letnią walkę z owadami i insektami oraz uciążliwymi gryzoniami. Hostessy Partner ASM podczas akcji promocyjnej przez dwa kolejne weekendy zapoznawały klientów sieci sklepów Auchan w całej Polsce z ofertą firmy Globol.
0 1 0 0 0 24.07.2006Cezex wsparł Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu DolnymFirma Cezex już od wielu lat, poprzez swój lokalny oddział w Lublinie, współpracuje z lubelskim Wojewódzkim Ośrodkiem Kultury – głównym organizatorem Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym. Cezex, podobnie jak w latach ubiegłych, także i w tym roku przekazał papier na wykonanie druków służących festiwalowi i promocji polskiej tradycyjnej kultury narodowej.
0 1 0 0 0 24.07.2006Communication Unlimited rozprzedaje modę w FactoryFactory wprowadza nową europejską strategię komunikacji pod hasłem „Fashion is Attitude”. Zakłada ona pozycjonowanie Factory jako miejsca najmodniejszych zakupów dla osób, które traktują ubranie jako sposób ekspresji własnej osobowości. Za implementację nowej strategii do Polski jest odpowiedzialna agencja Communication Unlimited.
0 1 0 0 0 24.07.2006Wakacyjna przygoda z KFCDla wszystkich spragnionych przygód kulinarnych restauracja KFC przygotowała nową ofertę. Pita Cajun to idealne na upalne dni, lekkie, egzotyczne danie za przyjemnie niską cenę. Nowy produkt będzie dostępny w ofercie promocyjnej od 25 lipca do 19 września 2006 r.
0 1 0 0 0 24.07.2006Outdoor górą, telewizja traciDom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino) pt. „Po PROstu PRO”. Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln). Swe udziały kosztem mediów PRO po raz kolejny straciła telewizja.
0 1 0 0 0 24.07.2006Masterlink nagrodzony w prestiżowym konkursie Europrodukt 2006Masterlink Express otrzymał prestiżową nagrodę Europrodukt 2006 w kategorii usługa za ,,Przesyłkę Monitorowaną – usługę przetarg".
0 1 0 0 0 24.07.2006Grey Goose razem z PorscheGrey Goose - najlepiej smakująca wódka świata oraz marka najbardziej pożądanych samochodów sportowych - Porsche rozpoczęły współpracę. Wspólnym patronatem został objęty turniej tenisa Porsche Open wraz z koncertami towarzyszącymi oraz prezentacja Porsche 911 Turbo.
0 1 0 0 0 24.07.2006EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing AssociationAgencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego. EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.
0 1 0 0 0 21.07.2006Prospekt emisyjny One-2-One zaakceptowanyKomisja Papierów Wartościowych i Giełd zaakceptowała wczoraj (20.07) prospekt emisyjny One-2-One S.A. Firma specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej planuje pozyskać z rynku około 10 mln zł.
0 1 0 0 1 21.07.200625 lipca Dniem Bezpiecznego KierowcyKrajowy Duszpasterz Kierowców Ksiądz Marian Midura i Krzysztof Hołowczyc ogłaszają dzień 25 lipca - Dniem Bezpiecznego Kierowcy. Zdaniem inicjatorów akcji dzień patrona kierowców, św. Krzysztofa, to najwłaściwsza data w kalendarzu, by zastanowić się nad swoim zachowaniem za kierownicą - zacząć jeździć rozważniej i bezpieczniej.