Prospekt emisyjny One-2-One zaakceptowany - Marketing przy Kawie
Prospekt emisyjny One-2-One zaakceptowany
  • 0
  • 1
21.07.2006

Prospekt emisyjny One-2-One zaakceptowany

Komisja Papierów Wartościowych i Giełd zaakceptowała wczoraj (20.07) prospekt emisyjny One-2-One S.A. Firma specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej planuje pozyskać z rynku około 10 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54923 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2006

Rozpoczyna się Nestea Cup Beach Ball Tour 2006

Marka Nestea, należąca do portfolio The Coca-Cola Company, jest sponsorem rozpoczynających się właśnie Mistrzostw Polski w Siatkówce Plażowej Nestea Cup Beach Ball Tour. Zainteresowanie Nestea siatkówką plażową wynika z rosnącej popularności tej dyscypliny sportu na świecie oraz w Polsce. Turnieje eliminacyjne Nestea Cup odbędą się na plażach w Łebie (21-23 lipca), Międzyzdrojach (28-30 lipca), Władysławowie (4-6 sierpnia) i Krynicy Morskiej (11-13 sierpnia). Wielki finał rozpocznie się 18 sierpnia w Niechorzu.