Wakacyjna przygoda z KFC - Marketing przy Kawie
Wakacyjna przygoda z KFC
  • 0
  • 1
24.07.2006

Wakacyjna przygoda z KFC

Dla wszystkich spragnionych przygód kulinarnych restauracja KFC przygotowała nową ofertę. Pita Cajun to idealne na upalne dni, lekkie, egzotyczne danie za przyjemnie niską cenę. Nowy produkt będzie dostępny w ofercie promocyjnej od 25 lipca do 19 września 2006 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54988 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

Outdoor górą, telewizja traci

Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino) pt. „Po PROstu PRO”. Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln). Swe udziały kosztem mediów PRO po raz kolejny straciła telewizja.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

EL2 pierwszą polską firmą w Mobile Marketing Association

Agencja Marketingu Mobilnego EL2 została członkiem Mobile Marketing Association (MMA), najbardziej prestiżowej międzynarodowej organizacji skupiającej firmy związane z branżą marketingu mobilnego. EL2 jest pierwszą i jedyną polską firmą przyjętą do grona członków MMA, w skład którego wchodzą najważniejsze firmy zajmujące się komunikacją marketingową czy rozwiązaniami interaktywnymi, operatorzy telefonii komórkowej i producenci telefonów m.in.: Nokia, Oglivy, Procter&Gamble, Yahoo.