Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory - Marketing przy Kawie
Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory
  • 0
  • 1
24.07.2006

Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory

Factory wprowadza nową europejską strategię komunikacji pod hasłem „Fashion is Attitude”. Zakłada ona pozycjonowanie Factory jako miejsca najmodniejszych zakupów dla osób, które traktują ubranie jako sposób ekspresji własnej osobowości. Za implementację nowej strategii do Polski jest odpowiedzialna agencja Communication Unlimited.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54945 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2006

Outdoor górą, telewizja traci

Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino) pt. „Po PROstu PRO”. Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln). Swe udziały kosztem mediów PRO po raz kolejny straciła telewizja.