0 1 0 0 0 24.07.2006Turbo lodziarka na wakacyjne upałyNa upalne lato GETIN Bank wraz z agencją interaktywną MindChili przygotował nową wersję gry promującej kredyt samochodowy w serwisie www.getinautocup.pl. Internauci, którzy pragną sprawdzić swój refleks, mogą uczestniczyć w wyścigu rozpędzoną lodziarką.
0 1 0 0 0 24.07.2006Schulz Design wygrywa międzynarodowy przetarg KopikoSchulz Design wygrał globalny przetarg na kreację opakowań marki Kopiko. Indonezyjski producent kawowego ekstraktu w cukierku - koncern Mayora - spośród kilku międzynarodowych agencji designerskich wybrał polską.
0 1 0 0 0 24.07.2006Telefony komórkowe w rękach dzieciAcxiom Polska odpowiada na pytanie - czy istnieją jakieś specjalne cechy wyróżniające gospodarstwa domowe, w których dzieci posiadają telefony komórkowe? Zapraszamy do lektury skrótu raportu przygotowanego dla słuchaczy Radia PiN FM.
0 1 0 0 0 24.07.2006I Golfowe Mistrzostwa Polski Mediów 200619 września 2006 na terenie First Warsaw Golf & Country Club w Rajszewie odbędą się I Golfowe Mistrzostwa Polski Mediów, w których udział wezmą przedstawiciele stacji telewizyjnych i radiowych, prasy, firm outdoorowych oraz mediów elektronicznych. Gra będzie przebiegać w formacie texas scramble czyli w zespołach dwuosobowych. Jest to znakomita okazja do promocji firmy oraz budowania jej wizerunku w atrakcyjnej grupie docelowej potencjalnych klientów i reklamodawców.
0 1 0 0 0 24.07.2006Tarnacki Racing i CAMPUS TRAVELCAMPUS TRAVEL, operator turystyczny, sponsoruje podróże Przemka Tarnackiego, czterokrotnego mistrza świata w klasie Micro Tonner, wicemistrza świata w klasie Aphrodite 101, skipera jednej z nielicznych w Polsce profesjonalnych załóg żeglarskich.
0 1 0 0 0 24.07.2006Galeria SFERA z Creative PRGaleria SFERA z Bielska-Białej rozpoczęła współpracę z agencją Creative PR. Agencja odpowiedzialna będzie za działania wizerunkowe zarówno dzisiejszej Galerii SFERA, jak i powstającego nowego obiektu.
0 1 0 0 0 24.07.2006Front Design partnerem Festiwalu Muzyki ElektronicznejWarszawska agencja konsultingowa Front Design zaangażowała się we współpracę przy wyjątkowym wydarzeniu, które odbędzie się w dniach 4-6 sierpnia w Płocku. Audio River to festiwal muzyki elektronicznej, prezentujący szerokie spektrum gatunków: od house’u, przez electro i minimal, po drum and bass. Na niezwykle malowniczej plaży nad Wisłą staną 3 sceny, na których zaprezentuje się około 60 wykonawców, w tym 16 z zagranicy, m.in.: Goldie, Mathew Jonson, Desyn Masiello, Peace Division, Alexkid, Jori Hulkkonen i Gabriel Ananda. Będzie to jedyne darmowe wydarzenie tego typu w naszej części świata.
0 1 0 0 0 24.07.2006K2, Peugeot i wielkie obniżkiK2 Internet S.A. prowadzi internetową kampanię promocyjną, informującą o stałych obniżkach cen wybranych modeli Peugeot. Kampania rozpoczęła się 10 lipca i potrwa do 21 lipca.
0 1 0 0 0 24.07.2006BIS Polskie Radio zmienia agencję do obsługi kampanii wizerunkowejW związku z modyfikacją warstwy programowej i muzycznej BIS Polskiego Radia podjęto decyzję o wdrożeniu do realizacji innej linii promocyjnej niż planowana do tej pory.
0 1 0 0 0 24.07.2006IMR-advertising by PR dla AltanyW lipcu świetnie znana Polakom firma farmaceutyczna Altana Pharma podpisała umowę z IMR na przeprowadzenie czteromiesięcznej kampanii PR dla Albothylu, leku na bardzo intymne dolegliwości kobiece.